  • Data: 2016-05-24 12:34:10
    Temat: Re: Start agregatu z lodówki bez PTC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8388c881-b3c9-4734-bd76-ac1e294d046f@go
    oglegroups.com...
    >Tez mi sie wydawalo ze dwudziesto letni Bosch jest super bo super
    >chlodzi i mrozi.
    >Jak kupilem wtyczkowy miernik mocy to przestalem byc takim hurra
    >optymista.
    >Wyciagal pradu za kilkadziesiat zlotych miesiecznie.
    >Nowa Amica ciagnie pradu za kilka zlotych miesiecznie.

    A jestes pewien ?
    Bo 15kWh to jest ~10zl. I to jest powiedzmy 5h * 100W przez 30 dni.

    No i teraz pytania:
    -Bosch chodzil 10h dziennie ? Mozliwe, nie mowie nie, ale to jest
    tylko 20zl/mc.
    -Bosch mial znacznie wiekszy silnik ? IMO - malo prawdowpodobne - w
    domowych lodowkach 100-150W bylo standardem
    -Bosch chodzil 24h dziennie ? O, to jest mozliwe, w razie awarii
    termostatu :-)
    - ... cos sie stalo z automatem rozruchowym i dlugo bral znacznie
    wiecej niz te 100-150W.

    >Na lato idzie i pewno tak za siedem zlotych miesiecznie wyciagnie.

    jesli te "kilkadziesiat" oznaczalo ~20, i oszczednosc wynosi np
    15zl/mc, to ciekawe czy Amica zdazy sie zwrocic przed zepsuciem :-)
    Musiala by ponad 6 lat przepracowac ... dla Boscha to jak widac zaden
    wyczyn, ale ciekawy jestem wspolczesnych lodowek :-)

    J.