    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Staruszek
    Date: Tue, 28 Nov 2017 23:01:05 +0100
    <ovcrll$7fo$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1a7ac2$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovfd9a$n6o$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1bb186$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovgnhn$upk$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1bedbe$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovhame$gs8$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1c4d24$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovifhh$7vm$1@node2.news.atman.pl>
    <5a1d1738$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovjqg0$u9t$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1d8a52$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovkana$ehb$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1dba92$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 20:35, cef pisze:

    > No tak, sam przyznajesz obok, że napisałem jedno  i to samo
    > zdanie tylko innymi słowami. Ty różnice klasyfikujesz to jako kłamstwo
    > a ja Twoje klasyfikowanie jako stan umysłu.

    I mamy twoje kolejne kłamstwo. Cytowałem co napisałeś w przypadku
    deptania hamulców i nie było to to samo.
    W drugim przypadku dodałeś jedno słowo które całkiem zmieniło
    sens czyjegoś zdania.

    > Kłamstwo w żywe oczy :-)

    Proszę bardzo, cytat:
    ">> Jeśli ty w awaryjnej sytuacji sobie chcesz wsciskać sprzęgło, to proszę.

    > To zmień mechanika. A nowemu powiedz że trzeba odpowietrzyć bo
    > przy gwałtownym hamowaniu w podłogę wciskasz.

    Szkoda, że nie domyśliłeś się, że chodzi o wciśnięcie do oporu. "

    > Primo - nie ma podstaw.

    Dla kłamcy nigdy nie ma podstaw do przyznania się że skłamał.

    > Secundo - przeczytaj ze zrozumieniem zdanie, które cytujesz.

    Przeczytałem.
    Przeczytaj ze zrozumieniem swoja odpowiedź.

    > I ogólnie tertio - słabiutkie masz argumenty.

    Ale mam. Tobie ich brak i wyciągasz jakąś mityczną
    dyskusję sprzed iluś miesięcy. Wiesz że nie masz racji i
    chcesz zmienić temat. Co ciekawe to sami kilkukrotnie
    mi zarzucałeś w tym wątku.

    > Nie mam zwyczaju stawiać takich warunków:
    > zrób to czy tamto, bo będziesz be czy fe.
    > Mam swoją ocenę.

    Raczej swoje kłamstwa i niechęć do przyznania się
    do błędu.