  • Data: 2016-10-17 20:13:51
    Temat: Re: Sterowanie otwórz/zamknij za pomocą jednego przycisku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-17 11:09, yabba wrote:
    >Postaw się w sytuacji ignoranta technicznego na stanowisku
    >prokuratora. Ma zajmować się analizą tego jak działa Twój sterownik
    >na przekaźnikach albo jak lecą druty od czujnika czy zapyta o
    >*certyfikaty* i *dopuszczenia* oraz inną makulaturę prawniczą
    >niezbędną do oskarżenia? Co z tego że Twój sterownik jest lepszy
    >skoro nie ma Podpisu Osoby Uprawnionej Pod Wezwaniem Ważnego Urzędu?

    A potrzebny ? Towar sprzedawany w UE prawdopodobnie wymaga CE, ale
    brama to raczej tylko deklaracji, bez zatwierdzenia przez Bardzo Wazny
    Urzad.
    Brama robiona na uzytek wlasny nie wymaga.

    Oczywiscie do czasu wypadku, bo wtedy wiadomo - skoro wypadek sie
    zdarzyl, to znaczy ze wytworca zawinil :-)

    >Właśnie z tego powodu należy zlecić wykonanie bramy firmie, patrzeć
    >im na ręce i pilnować żeby dobrze zrobili. Takie czasy że nie chodzi
    >o to żeby było dobrze tylko żeby było z pieczątką bo dupa cenna jest.

    Ale po co pilnowac, skoro odpowiedzialnosc spada na nich ? :-)

    J.