  • Data: 2015-08-04 08:35:40
    Temat: Re: Stłuczka - ile sie czeka na pieniadze z polisy sprawcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-04 o 04:27, dddddddd pisze:

    > prawnikiem to ja nie jestem, ale jak mam wykupione oc działalności to
    > pokrywa szkody wyrządzone przez pracownika, a jak nie to płacę z własnej
    > kieszeni

    To poczytaj swoje OWU - OC wypłaca odszkodowanie osobom, którym
    ubezpieczony wyrządził szkodę, a nie samemu ubezpieczonemu.

    > poszkodowanym też jestem ja - uszkodzony został mój samochód, był to
    > wypadek przy pracy, a konsekwencją tej stłuczki jest brak możliwości
    > wykonania zlecenia

    Jeśli uszkodzony został samochód, to trzeba było wziąć zastępczy (koszty
    się należą) i wykonać zlecenie. Nie można przez własne zaniechanie
    zwiększać szkód i przyczyniać się do nich.

    > straty pracownika powinny być wyrównane, więc jego żona perfumy sobie kupi

    Toż to właśnie napisałem (że straty poszkodowanego w wypadku zostaną
    pokryte). Ale straty pracodawcy pracownika już nie.

    --
    Liwiusz