  • Data: 2017-12-02 13:10:34
    Temat: Re: Straty mocy na triakach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Dec 2017 12:56:51 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Tego się obawiałem :(.
    > Nie uśmiecha mi się wieszanie pajęczyny kabli na suficie (zwykłym).

    Tasmy w ladny wzorek ulozyc ?

    > Na razie zmieniłem zwykłe żarówki na halogenowe.
    > Nie wierzę w trwałość LEDówek.

    To kup sobie swietlowki :-)

    Najgorsza LED wytrzymala 2 tygodnie. Reszta jeszcze swieci :-)
    Z tym, ze najstarsza duzej mocy swieci u mnie w lazience, wiec nie
    jest duzo uzywana.

    Poza tym masz 2 lata gwarancji, przez ten czas zarowka pradu wiecej
    zuzyje, niz LED kosztuje (zakladajac, ze kupisz po 10-20 zl)

    A jak dobrze popatrzysz na pudelko, to gwarancja sie wydluzy -
    deklarowali 5 lat trwalosci, to tyle ma miec :-)

    J.