  • Data: 2015-04-17 14:27:53
    Temat: Re: Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ku przypomnieniu przed wyborami: Tylko ktoś bez prawa jazdy może stawiać
    > radary zamiast budować drogi... :-)
    > Kto to powiedział? :-)))

    A drogi zbudował czy nie? Jakby nie było to podczas jego rządach długość A+S
    gdzieś tak się podwoiła albo i lepiej, więc akurat w tej kwestii ja do niego
    pretensji nie mam i tych kilka FR mogę mu wybaczyć. Tym bardziej, że to za
    jego rządów zlikwidowano budki dla ptaków (atrapy) więc jeździ się znacznie
    przyjemniej.

    W sumie to i tak mnie zaskoczyłeś że podałeś pełny cytat bo często tu na
    grupie pojawia się zmanipulowany w formie tylko pierwszej części.

    Pozdrawiam
    Ergie