  • Data: 2019-01-14 10:49:55
    Temat: Re: Stroustrup o C++
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 10:07:01 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > No bez jaj. Przeszkadzaja, gdyz tak wlasciwie nie dzialaja
    > w sizeof, a jedynie wprowadzaja w blad/konfuzje (8 zamiast 9)
    > developerow.
    > Nie powinny byc w sizeof dopuszczalne, tak jak nie jest
    > dopuszczalne dowolne wyrazenie (a jedynie consts expr) w
    > deklaracji rozmiaru tablicy, czy w dyrektywach preprocesora

    To nie język wprowadza konfuzję developerów, tylko użycie go.
    I jeszcze nie wymyślono takiego języka, w którym nie dałoby się
    wprowadzać czytelnika w konfuzję.

    Ja nie mam problemu z tym, żę sizeof(i++) jest dopuszczalne w języku,
    ale +1 na code review bym za to nie dał.

    Weźmy nawet mniej egzotyczny przykład:

    int add(int a, int b) {
    return a - b;
    }

    Jeśli ktoś by miał twierdzić, że "C to kiepski język, bo umożliwia
    pisanie głupot tego rodzaju", to ja mogę tylko załamać ręce.