  • 51. Data: 2010-02-03 21:16:49
    Temat: Re: Superheterodyna FM - deser
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 19:58:58 +0100, Araneus Diadematus wrote:
    >Niektórzy, np. ja, mają uczulenie na materiał paska od tegoż zegarka...
    >Wolę sie pomęczyć chwilę z telefonem, niż cały dzień z wypryskami i
    >swędzeniem.

    Jak nie mozna to nie, ale przeciez jest tyle roznych materialow ze da
    sie chyba dobrac niealergiczny ?

    J.

  • 52. Data: 2010-02-03 21:39:04
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Jak nie mozna to nie, ale przeciez jest tyle roznych materialow ze da
    > sie chyba dobrac niealergiczny ?

    U mnie - plastiku nie mogę przez cały rok, metal mogę na krótko zimą,
    jeszcze jako-tako skóra, to kilka godzin niby się da, ale tu z kolei
    łapie szybko coś, że się niezbyt w dotyku robi, a w upał nawet to nie
    pomaga. Po prostu odparza mi się skóra.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 53. Data: 2010-02-03 21:54:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 22:39:04 +0100, Araneus Diadematus wrote:

> [...]
    >jeszcze jako-tako skóra, to kilka godzin niby się da, ale tu z kolei
    >łapie szybko coś, że się niezbyt w dotyku robi, a w upał nawet to nie

    To alergia czy kwestia odciecia skory od powietrza ?

    bo sa jeszcze paski tekstylne i parciane.

    J.

  • 54. Data: 2010-02-03 22:09:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No i jeszcze niuans z polskiego rynku - takie fajne plajerki sa .. ale
    > tylko na baterie AAA. Nie laduja sie z USB. A z kolei inne - aku
    > wbudowane, nie mozna zabrac bateryjki na zapas ..

    O tym nie pomyślałem.
    Ale ta z iPoda też wbudowana i na zapas nie weźmiesz drugiej.

    > Ale ktos jednak placi. Producenci tez kase licza, mozna zaoszczedzic
    > ze 100$.

    Tu mnie rozbawiłeś... Nie mówimy o jakimś koreańcu gdzie
    w standardzie masz kierownicę i cztery koła a za wszystko inne
    musisz płacić osobno, łącznie różnymi cenami kolorów nadwozia :)
    Acura w USA się na takie drobiazgi nie rozdrabnia...

    Mówimy o samochodzie, który sprzedają tu jako nowy w cenach
    netto rzędu 35-40 tysięcy dolarów. Koszt 100 nie gra tu roli bo
    przecież bez zmieniarki to zwyczajnie wstyd auto dziś sprzedawać :-)
    Zresztą Acura w USA przyjęła strategię marketingową taką,
    że w niektórych modelach "wszystko" jest w standardzie i po
    prostu albo stać Cię i bierzesz full wypas a jak Cie nie stać
    to wypier***aj to innego sklepu bo tu Cie nie lubimy :-)
    Akurat ta TL-S miała full wypas zawsze. Mniejszy model TL miał
    już coś tam do wyboru, ale też zdaje się tylko navigacja i coś tam
    jeszcze było opcją - jakieś 2-3 opcje w sumie a reszta dupereli
    była w standardzie.

    > W renault tez. A swoja droga - jak to sobie radzi z nawigacja ?
    > Ma osobny naped, wgrywa plyte do pamieci, czy zmieniarka dwunapedowa ?

    Nawigacja w moim aucie chodzi na zupełnie osobnym napędzie
    DVD ukrytym w bagażniku. Nie wiem jak to rozwiązali w innych
    autach, ale tu jak chce odnowić mapy to muszę kupić nową płytę DVD.

    > I to mnie martwi - lubie cyferki, ale jakos nikt ladnych nie robi ..
    > albo brzydkie, albo wielkie, albo plastik, albo wszystko naraz :-)

    :-)
    Bo wyświetlacz LCD taki jakiś niewdzięczny a led byłby ładny ale za
    dużo prądu żre i świeciłby jak głupi cały czas lub guzika wymagał.

  • 55. Data: 2010-02-03 22:19:16
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 3, 11:09 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Nawigacja w moim aucie chodzi na zupełnie osobnym napędzie
    > DVD ukrytym w bagażniku. Nie wiem jak to rozwiązali w innych
    > autach, ale tu jak chce odnowić mapy to muszę kupić nową płytę DVD.

    Z ciekawości: jak wyjmiesz DVD, to przestaje działać?
    Bo ja to znam też w wersji, że zawartość DVD jest kopiowana do flasha
    i dvd potrzeba tylko przy update.

    Marek

  • 56. Data: 2010-02-03 22:38:54
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > To alergia czy kwestia odciecia skory od powietrza ?

    Nie mam pojęcia. Kiedyś mi się tak nie robiło...

    > bo sa jeszcze paski tekstylne i parciane.

    No, jeśli z materiałów naturalnych, to od bidy da się wytrzymać. Ale te
    łapią jakieś "syfy" i potrafia się zrobić nienajmilsze w dotyku. Ale
    chociaż jakiś czas da się w nich wytrzymać.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 57. Data: 2010-02-03 22:40:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Z ciekawości: jak wyjmiesz DVD, to przestaje działać?
    > Bo ja to znam też w wersji, że zawartość DVD jest kopiowana
    > do flasha i dvd potrzeba tylko przy update.

    Musiałbym wyciągnąć i sprawdzić :-)
    Ale chyba pamiętam przy jeździe próbnej w innym takim aucie
    że nie było w napędzie płyty to na LCD było "włóż płytę" po starcie
    auta i nie chciało działać.

    Zresztą nawigacja na pewno korzysta z płyty przy pracy w moim bo
    raz mi się zdarzył komunikat z błędem "error reading DVD disk"
    i uwaga abym odwiedził "dealera" gdy się to będzie powtarzać.
    Najgorsze że się franca sama nie umiała zresetować - akurat
    potrzebowałem wiedzieć gdzie zjechać z autostrady więc musiałem
    zjechać na pobocze, wyłączyć silnik i od nowa odpalić auto aby
    nawigację zresetować. Mam nadzieję że się to nie powtórzy bo
    rzeczywiście odwiedzę "dealera" i przyjdę z kolegami ;-)

  • 58. Data: 2010-02-03 22:45:17
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:

    > Nie przesadzaj.
    > Takie jajko na targu w Tychach - 58 groszy.
    > ...bardzo dobre do tatara... :-)
    Kurczę przestańcie bo przez was dokonam spustoszenia w lodówce ;-)
    10 sztuk jaj od zielononóżki kuropatwianej 10 zł.
    SP6STZ

  • 59. Data: 2010-02-04 00:10:16
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-02-03 14:19, Jakub Jewuła pisze:
    > Niedawno zaczalem robic samodzielnie ...salami.

    Jakis przepis mozna, czy tajne? :)

    PS. Zgodne ono, to salami, z RoHS? Tak zeby nie bylo OT ;P
    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 60. Data: 2010-02-04 01:12:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 16:09:38 -0600, Pszemol wrote:

> [...]
    >Mówimy o samochodzie, który sprzedają tu jako nowy w cenach
    >netto rzędu 35-40 tysięcy dolarów. Koszt 100 nie gra tu roli bo

    Ale na milionie sztuk to jednak 100 mln $ oszczednosci.
    tu 10$, tam 50 .. i robi sie miliard.

    >przecież bez zmieniarki to zwyczajnie wstyd auto dziś sprzedawać :-)

    No tak, moze dlatego ma tez kasete :-)

    Ale gramofonu na winylowe plyty nie ma, wiec kto powiedzial ze ma miec
    zmieniarke zamiast kilku gniazd SD/USB :-)

    >Nawigacja w moim aucie chodzi na zupełnie osobnym napędzie
    >DVD ukrytym w bagażniku. Nie wiem jak to rozwiązali w innych
    >autach, ale tu jak chce odnowić mapy to muszę kupić nową płytę DVD.

    "tradycyjne" rozwiazanie w samochodach .. ale i oni kiedys dostrzega
    ze to przezytek i niewygoda i za duze koszta :-)

    >:-)
    >Bo wyświetlacz LCD taki jakiś niewdzięczny a led byłby ładny ale za
    >dużo prądu żre i świeciłby jak głupi cały czas lub guzika wymagał.

    Ale kiedys byly. Jakby to byl problem zrobic metalowa koperte,
    wodoszczelna i nie robic koniecznie grubego na centymetr ?

    J.