  • Data: 2015-04-15 18:54:57
    Temat: Re: Suwmiarka (porządna) ;)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-15 o 18:11, Lisciasty pisze:

    > Ale są też nowe, elektroniczne, po parę stówek/sztuka.
    > Co to za firma jest tak naprawdę?

    Wiem, że jakaś narzedziownia w Warszawie (wiki podaje nazwę)
    kupiła część majdanu i mieniła się być kontynuatorem tradycji.
    Trafiłem tam jak potzrebowałem oferty na frezy czy nożyki do głowic, ale
    może kupili to
    z prawem użytkowania znaku, który jak widać ma sporą wartość.
    Ale ta suwmiarka z aukcji wygląda mi na zwykłą chinkę z nalepką
    albo jakieś inne użycie znaku (a może nawet nadużycie)

    Osobiście doradzam Ci kupić manuala -)
    Na produkcji mam kilka dobrych po kilkanaście już lat
    a resztki po chinkach są świetne jako podkłądki do imadła