  • Data: 2014-07-31 09:37:08
    Temat: Re: Świece żarowe
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-30 22:51, spider pisze:
    > Czy to możliwe żeby silnik diesla zapalił przy -10?C przy wszystkich
    > niesprawnych świecach?
    > Niedawno wymieniłem świece i wszystkie okazały się niesprawne (jedna
    > miała 22?, druga 45 trzecia 220 a czwarta 2k?). No chyba że w ubiegłej
    > zimie jeszcze jakaś jedna działała. Ciężko bo ciężko ale zapalił.
    Moje 2,0HDI przy sprawnej 1 świecy dawało radę całą zimę odpalać. Fakt,
    że przy -25?C trzeba było pokręcić ze 30 sekund ale odpalił zawsze. Przy
    -10?C nie bardzo widać różnicę w odpalaniu na niesprawnych świecach a
    sprawnych.
    Ale w poprzednim aucie (Golf 1,9TD) to już przy 1 spalonej świecy
    wyraźna różnica w odpalaniu.