  • Data: 2015-10-31 19:51:36
    Temat: Re: Sygnał wywołania - czemu zagraniczny zawsze inny?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:n10t30$o12$2@node2.news.atman.pl...

    > Play ma - odrobinę wyższy ton.

    Ja zauważyłem, że zależne to jest też od tego, skąd się do P4 dzwoni...
    BTW. Z trochę innej beczki - centrale K66, inny sygnał, jak się z niej
    dzwoni(ło) na zewnątrz, a inny, jak z zewnątrz do niej... W pewnych
    warunkach dawało się odróżnić, czy ruch jest w ramach jednej centrali, czy
    nie.
    Za czasów AWS (nie mylić z partią), na centrali Grochów-2 inny sygnał
    zajętości był, gdy dzwoniąc automatem AWS lokalnie, dostało się zajętość
    abonenta, a inny, gdy PSC (Przystawka Strefowo-Czasowa) wyrzuciła połączenie
    z powodu nieopłacenia. Sygnał ten był dostarczany z centrali CWW,
    mieszczącej się przy Kruszewskiego/Męcińskiej/Czapelskiej, w tym samym
    budynku, co Grochów-1 i -2. I tylko tam spotkałem takie rozróżnienie. Na
    Grochowie pewnie łatwo było dociągnąć sygnał z innej centrali, a K66 często
    miały pracujące naraz dwie maszyny sygnałowe, zwłaszcza te większe. Na tych
    mniejszych (jak np. Rembertów 109xxx, zmienione na 6119xxx i dołożone
    niedługo potem 6118xxx, adres Kordiana 78, niedaleko pętli przy AON, była to
    satelita Grochowa, a później częściowo też CA Szembeka PC) wystarczała
    jedna.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048