    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Date: Wed, 26 Nov 2014 01:12:56 +0100

    W dniu 2014-11-25 o 21:32, Irokez pisze:

    > Miałem podobny problem (w drugą stronę) z routerem Neostrady Livebox 2.
    > Uruchomienie po WiFi łączności z Samsungiem Galaxy ACE (czyli taki tani
    > wypierdek) powodowało pad tego routera.
    > Teraz stoi Linksys i nie ma problemu. Ne ma też z Asusem N10, Netgearem
    > jakimś czy też D-Linkiem.
    > Także być może to jednak router?

    Być albo nie być ...
    Router obsługiwał i obsługuje trochę urządzeń różnych producentów
    więc dziwne że akurat z tym jednym samsungiem nie chce

    Tak się składa że nie mam innych samsungowatych sprzetów z wifi,
    wiec póki co nie sprawdzę, ale np. Jabłka, HTC, Lenovo, LG, Pentagram,
    no-name chinszczyzna + drukarki np. Brother i parę różnych lapków jakoś
    działa bez problemu ;)

    Pozdro