  • 251. Data: 2011-08-06 21:39:46
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 16:33:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Raczej nie bardzo
    > 45) motocykl - pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik spalinowy o
    > pojemności skokowej przekraczającej 50 cm3, dwukołowy lub z bocz-
    > nym wózkiem - wielośladowy; określenie to obejmuje również pojazd
    > trójkołowy o symetrycznym rozmieszczeniu kół;

    przeczytaj misczu punkt 40...

    > Nie ma, ponieważ nie jest samochodem osobowym.
    Nie jest?
    40) samochód osobowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie
    do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;

    Napieraj, którego z warunków motocykl nie spełnia?

    --
    ___________ (R)

  • 252. Data: 2011-08-06 22:17:29
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
    > 40) samochód osobowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie
    > do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;

    Czyli motocykl jest zarówno samochodem, jak i motocyklem. Trochę dużo
    jaźni, jak na pojazd jednośladowy ;-)

  • 253. Data: 2011-08-06 22:34:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-06 22:17, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Czyli motocykl jest zarówno samochodem, jak i motocyklem. Trochę dużo
    > jaźni, jak na pojazd jednośladowy ;-)

    Motocykl nie jest samochodem. Wystarczy DR...

  • 254. Data: 2011-08-06 23:08:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 22:17:29 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Czyli motocykl jest zarówno samochodem, jak i motocyklem. Trochę dużo
    > jaźni, jak na pojazd jednośladowy ;-)

    No bo widzisz - moze byc jednosladowy, albo dwusladowy, trzykolowy
    symetryczny, lub z bocznym wozkiem, a w sumie to czemu nie np 6 kolowy - co
    sie dziwic ze sami nie wiedza co to jest :-)

    A tak mi chodzi po glowie ze sa jakies riksze motorowe - to coz to jest jak
    nie samo_chod osobowy :-)

    PS jak z bagaznikiem, to i ciezarowy :-)

    J.

  • 255. Data: 2011-08-06 23:09:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 21:39:46 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
> [...]
    > do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;
    >
    > Napieraj, którego z warunków motocykl nie spełnia?

    oraz ich bagazu ?

    Chyba ze np Goldwing :-)

    J.

  • 256. Data: 2011-08-07 00:55:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Czyli motocykl jest zarówno samochodem, jak i motocyklem. Trochę dużo
    > jaźni, jak na pojazd jednośladowy ;-)

    \Co ja poradze, posły nowelę uchwealiły...

    --
    ___________ (R)

  • 257. Data: 2011-08-07 00:55:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 22:34:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Motocykl nie jest samochodem. Wystarczy DR...

    Jest z mocy ustawy samochodem osobowym. Możesz się swoim DR podetrzeć.

    --
    ___________ (R)

  • 258. Data: 2011-08-07 00:56:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 23:09:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > oraz ich bagazu ?

    A to na motocyklu bagażu sie nei wozi?

    --
    ___________ (R)

  • 259. Data: 2011-08-07 11:08:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 00:55:19 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > \Co ja poradze, posły nowelę uchwealiły...

    A dawniej bylo inaczej ?

    J.

  • 260. Data: 2011-08-07 11:26:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-02 21:19, rafikx wrote:

    > I co zrobiłeś poza tym, że nabiłeś kilobajty w usenecie, zmarnowałeś
    > parę mega na youtube i spuściłeś się w portki na myśl o swojej
    > przebiegłości i doskonałości? Złożyłeś chociaż zawiadomienie na sprawców
    > wykroczenia?

    Złożył. Jak przystało na keyboard warriora... złożył na usenecie.
    Konkretnie na pręgierzu dopadł biedną dziweczynę, która jest technikiem
    policyjnym i teraz wyzywa ją od nierobów;)

    Shrek.