  • 301. Data: 2011-08-22 12:28:53
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 12:06:14 +0200 osobnik zwany Andrzej Ława
    wystukał:

    > Nie są.

    rozporządzenie dotyczące homologacji nie może wpływać na defincję wg PoRD.
    Niezależnie od tego co tam jest napisane.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 302. Data: 2011-08-22 14:32:18
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik masti napisał:
    > rozporządzenie dotyczące homologacji nie może wpływać na defincję wg PoRD.

    Jeśli PoRD jest ustawą, to chyba ma wyższy priorytet niż rozporządzenie?

  • 303. Data: 2011-08-22 14:57:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 14:32:18 +0200 osobnik zwany Bartłomiej
    Zieliński wystukał:

    a co ja napisałem?

  • 304. Data: 2011-08-22 20:01:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 22:42:35 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > PoRD nie działa w próżni - są jeszcze dodatkowe przepisy, np.
    > rozporządzenia dotyczące homologacji oraz przepisy unijne i umowy
    > międzynarodowe, których Polska jest stroną.

    No i co z tego? Wskaż jeden przepis, który znosi ten zapis USTAWY.

    --
    ___________ (R)

  • 305. Data: 2011-08-22 20:01:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 09:41:52 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > rozporządzenia nie mogą być sprzeczne z ustawą.

    W Polsce? Mogą ;) Ile takich juz było ;)

    --
    ___________ (R)

  • 306. Data: 2011-08-22 20:02:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 12:06:14 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Nie są.

    Bywają.

    > Popatrz sobie na relację PoRD <-> rozporządzenie w sprawie znaków i
    > sygnałów drogowych.
    > Znaki i sygnały "regulują" m.in. pierwszeństwo czy prędkości inaczej,
    > niż określają to przepisy ogólne z ustawy.

    Owszem, tak jak wynika z delegacji ustawowej.

    Masz nieaktualne dane.

    --
    ___________ (R)

  • 307. Data: 2011-08-23 14:18:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 20:01:25 +0200 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    > W Polsce? Mogą ;) Ile takich juz było ;)

    nie mogą w sensie, że nawet jeśli zapisy w nich są to są nieobowiązujące

  • 308. Data: 2011-08-23 14:45:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Tuesday, August 23, 2011, 2:18:15 PM, you wrote:

    > nie mogą w sensie, że nawet jeśli zapisy w nich są to są nieobowiązujące

    Jasne. Tylko, że o ich nieobowiązywaniu nie decyduje obywatel a sądy.
    A w Polsce sądownictwo nie jest oparte o precedensy i każdy osobno
    musi walczyć o swoje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl