  • Data: 2018-11-10 08:20:28
    Temat: Re: Szukam płyty pod NAS
    Od: geos <g...@S...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.11.2018 18:11, Roger(OS) wrote:
    > Jak na razie pod pingwinem ZFS kuleje, stąd też wybór padł na BSD, jednakże
    > chcę postawić jeden serwer na kilka(naście) lat i tylko dyski zmieniać jak
    > potanieją, może procesor za kilka lat...

    używam ZFS po Fedorą, jest OK. do niedawna na płycie Asus Sabertooth
    990FX 2.0, 8x SATA + 2x eSATA + obsługa pamięci ECC.

    https://www.asus.com/pl/Motherboards/SABERTOOTH_990F
    X_R20/specifications/

    obecnie jestem na innej platformie i mam na sprzedaż powyższą z
    kompletem pamięci. jak coś to kontakt priv.

    pozdrawiam
    geos