    Subject: Re: Szukam płyty pod NAS
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sat, 10 Nov 2018 23:03:45 +0100

    W dniu 2018-11-10 o 22:39, Adam pisze:

> [...]
    ak-korzysta%C4%87-z-aplikacji-virtualization-station
    /

    > Nie, ja nie chcę kupować teraz NASa. W domu mam całkiem (do moich celów)
    > niezłego Zyxela 4xHotSwap. U klientów różne, włącznie z jakimiś
    > bydlakami 16-dyskowymi.
    >
    > Natomiast pytałem w kontekście Rogera, który chce mieć "kombajn" do
    > wszystkiego, na co Poldek napisał, aby kupił NASa.
    > Zaciekawiło mnie, jaki przykładowo NAS pozwala na instalację/modyfikację
    > oprogramowania. Nawet wspomniany wyżej QNAP ma interfejs www, a tu
    > przydał by się dostęp do konsoli oraz ewentualnie jakieś środowisko
    > graficzne. A jak do "pudełkowego" NASa włożyć kartę PCI dla kamer?

    Konsola jest jak chcesz pogrzebać, ale to nie pecet tylko dedykowany
    NAS. Więc rozumiesz...
    Poza tym po co wsadzać kartę dla kamer? IP Kamery obsługuje wbudowany
    Surveillance Station (licencja 4 kamery na start) czy też w QNAP
    dodatkowo QVR Pro z wbudowaną licencją na 8 kamer.

    --
    Irokez