-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!news.neodome.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feede
r2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Szybkość na przejściach
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<17hd1jstveody$.1l7lm60jmficp$.dlg@40tude.net>
<5e407fb2$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<v9hs5qr0n1wu$.aidzyx9dj1sk.dlg@40tude.net>
<5e40eebe$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5e411ba5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Mon, 10 Feb 2020 19:41:30 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.4.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e411ba5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <5e41a3d8$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1581360088 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17360 83.142.196.21:24675
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671820
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.02.2020 o 09:57, J.F. pisze:
>> To się ma nijak, do stwierdzenia, że mierzono prędkość w której
>> kierowcy nie byli ograniczenia fizycznie.
>
> Ale prog/i daleko od przejscia. Tylko kierowca raz spowolniony moze
> szanuje osiedle :-)
Ale w osiedlu raczej nie ma 50;)
> Przejscia na skrzyzowaniach mierzono, jesli mnie skleroza nie myli.
> I predkosc nie byla niczym ograniczona, poza tym, ze trzeba bylo ustapic
> temu z prawej :-)
Albo światłami;)
>> Ale mam wrażenie, że jesteś blisko - do średniej... wliczono tych co
>> się właśnie zatrzymywali przed przejściem;) Jeśli tak to całe badania
>> są z dupy.
>
> Czemu ? taka srednia wyszla :-)
No to tak można udowodnić, że nie ma efektu cieplarnianego, a nawet
następuje ochłodzenie. Wystarczy termometr przyczepić do korpoludka. A
że korpoludek pracuje w klimatyzowanym ołepenspejsie i jeździ
klimtyzowaną bryką, to wyjdzie nam zlodowacenie. A przecież uczciwie
pomierzyliśmy:P
>> Ciekawe czy jak ktoś zaparkował przed przejściem to też go wliczali;)
>
> Nie mial prawa ... no, 100m wczesniej to mial
No skoro nie miał prawa, to się nie wlicza, to przekraczających prędkość
też trzeba wyciąć:P
Ogólnie te badania to wydają mi się mocno z dupy.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=