  • 11. Data: 2009-01-11 13:21:01
    Temat: Re: TIFF nanoszenie tekstu: kolor konturu, wypelnienia i przezroczystosc czcionki
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-11 13:44:36 +0100, Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> said:

    > Standard JPEG definiuje także tryb kompresji bezstratnej,
    > ale fakt -- to się nie przyjęło to zbytnio w świecie.

    Pokaż mi program, który pozwala na zapisanie pliku z bezstratną kompresją jpg.
    Jeżeli istnieje jakikolwiek program do bezstratnej kompresji jpg, to
    odszczekam _ZAWSZE_
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-01-11 14:22:11
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Zenek? Ciocia? Berta? Przemyslaw Salata? Gdzie oni są!
    > Do wstawiania daty hurtem do fotek jest programik Better JPG, w ktorym
    > mozna zmieniac parametry czcionki: kolor konturu, wypelnienia i
    > przezroczystosc. Niestety nie operuje on na innych formatach plikow. Czy
    > jest inny program, w ktorym mozna zmieniac te parametry czcionki i ktory
    > dziala w formacie TIFF?

    Pakiet ImageMagick. Dowolny obsługiwany format pliku.
    (tak, wiem ze 'się nie nadaje' bo z linii polecen :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ 3rd Law of Hacking: the last blow counts most.

  • 13. Data: 2009-01-11 15:08:10
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Wojciech Muła pisze:
    > Standard JPEG definiuje także tryb kompresji bezstratnej,
    > ale fakt -- to się nie przyjęło to zbytnio w świecie.

    Taki tryb definiuje standard JPEG 2000. Problem w tym, że "nie wypalił".
    To czego teraz wszyscy używamy to stary stratny JPEG, taki, jakim go
    zdefiniowano w 1992.

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 14. Data: 2009-01-11 17:50:32
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    "Zbig T." <z...@z...net> wrote:

    > Taki tryb definiuje standard JPEG 2000.

    Tryb bezstratny został opracowany dużo wcześniej: "Lossless JPEG was developed
    as a late addition to JPEG in 1993, using a completely different technique from
    the lossy JPEG standard". JPEG 2000 też ma swój bezstratny tryb.

    > Problem w tym, że "nie wypalił".

    Ani "stary", ani "stary" kompresor, stety czy niestety, się nie przyjęły.

    w.

  • 15. Data: 2009-01-11 20:35:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 11 Jan 2009 15:22:11 +0100, Sławomir Szczyrba napisał(a):
    > Zenek? Ciocia? Berta? Przemyslaw Salata? Gdzie oni są!
    > Pakiet ImageMagick. Dowolny obsługiwany format pliku.
    > (tak, wiem ze 'się nie nadaje' bo z linii polecen :)

    Przede wszystkim koszmarnie powolny :) Choć fakt, obrabia praktycznie
    wszystko...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944