  • 1. Data: 2009-06-04 14:40:33
    Temat: Tak-Tak vs Play
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Znajomy chce migrowac do Playa...
    Ale czy rzeczywiscie to takie korzystne?
    Dla uproszczenia - jak dotad nie dzwoni do Playa i z doladowaniami
    miesci sie w 'podwojnych doladowaniach' Tik Taka.

    No bo tak na szybko:

    Play
    29gr/min,
    SMS ?
    roaming:
    1,60; przychodzace 0,75
    SMS 0,57
    Internet ?
    Jakies dodatkowe pakiety?

    Tak-Tak
    59gr/minute
    ale przy podwojnym doladowaniu tez wychodzi ok.30gr
    No i te 29 gr/godzine do Ery i stacjonarnych
    SMS?

    roaming?
    Internet?

    inne?

    Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

    TA

  • 2. Data: 2009-06-04 14:50:59
    Temat: Re: Tak-Tak vs Play
    Od: i...@g...com

    On 4 Cze, 16:40, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > Dla uproszczenia - jak dotad nie dzwoni do Playa i z doladowaniami
    > miesci sie w 'podwojnych doladowaniach' Tik Taka.

    A skąd ty wiesz, gdzie on dzwoni? Jakiś opiekun jego jesteś czy co?
    Analizujesz każdy nr, sprawdzasz go w bazie operatorów czy 50xxx to
    przeniesiony nr, czy nie itp. ?

  • 3. Data: 2009-06-04 14:51:47
    Od: "kowtow" <k...@m...op.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > Internet?
    >
    > inne?
    >
    > Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

    Wszystko pięknie gdyby nie internet chyba najdroższy

    Poza tym jak dla mnie najlepsza oferta Dzwonię tylko na stacjonarne i do Ery
    i w pakietach z podwójnym doładowaniem wychodzi gdzieś około 10 gr za
    minutę.
    Nie przeszedłem jeszcze do Nowego Tak Tak bo mam
    Tak tak Fon z umową do sierpnia i rozważałem przejscie do Playa ale po
    zastanowieniu dla mnie Tak tak jest NAJTAŃSZY. Czekam tylko na internet
    powiedzmy jak w HEYAH

  • 4. Data: 2009-06-04 15:20:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <a...@p...goo
    glegroups.com>,
    i...@g...com wrote:

    > A skąd ty wiesz, gdzie on dzwoni? Jakiś opiekun jego jesteś czy co?
    > Analizujesz każdy nr, sprawdzasz go w bazie operatorów czy 50xxx to
    > przeniesiony nr, czy nie itp. ?

    Tego oczywiscie nie wiem.
    Ale skad ta agresja, zamiast merytorycznej odpowiedzi na pytanie?
    Kolega, jak mniemam jakis oszolom z playa?

    Moge tylko powiedziec, ze np. ja, mimo, ze bywam na
    pl..misc.telefonia.gsm nie wisze caly czas na telefonie. Wydaje
    miesiecznie jakies 50zl na telefony, z tego prawie wszytsko (jakies 90%)
    do rodziny i znajomych, i na stacjonarne. Wiec argumenty, ze wszycscy
    juz przeszli na Playa, tylko ja o tym nie wiem, sa calkiem bezsensowne.

    Czekam na merytoryczne odpowiedzi a nie kolejne oftopiki.

    TA

  • 5. Data: 2009-06-04 15:37:43
    Od: i...@g...com

    On 4 Cze, 17:20, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <a...@p...goo
    glegroups.com>,

> [...]
    > do rodziny i znajomych, i na stacjonarne. Wiec argumenty, ze wszycscy
    > juz przeszli na Playa, tylko ja o tym nie wiem, sa calkiem bezsensowne.

    Tak, oszołom, spójrz na ip, piszę z HQ playa, gruszka mnie biczuje i
    muszę zachwalać play.
    Ale tak na zdrowy rozsądek, chcesz kogoś uszczęśliwiać na siłę?
    Może kolega sam wie co dla niego dobre, sobie wszystko skalkulował i
    nie chcę ładować co miesiąc określoną kwotą i liczyć na to, że
    kiedyśtam cud z nieba spadnie w postaci x2 ładowania.

  • 6. Data: 2009-06-04 15:47:23
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Twoje wyliczenia sa niepełne. Brakuje w nich: minut za przychodzące w
    play, bonusów za doładowanie w play. Kiedyś w tak taku też był bonus za
    przychodzące nie wiem jak teraz jest. Ale wszystko to znajdziesz na
    stronach operatorów.

    Ważniejsze od tego ile kosztuje minuta jest to , ile się wydaje na telefon.

    Przykład? jeden z telefonów w mojej rodzinie wykorzystywany jest
    sporadycznie max 30 min miesięcznie co przy stawkach 29gr/min daje
    jakieś 9pln. Żadna sieć oprócz play nie przedłuża przy tak niskim
    doładowaniu o conajmniej miesiąc (na miesiąc trzeba conajmniej 20pln) co
    powoduje efekt skarbonki. W playu wystarczy po prostu doładowywać bo
    konto jest ważne rok po każdym doładowaniu. Stawki przy takiej ilości
    minut mają drugorzędne znaczenie. Drugi telefon z kolej wyląduje
    prawdopodobniej w tak taku bo z niego sporo rozmów jest na stacjonarne i
    to raczej z tych dłuższych.

    Jeśli chcesz naprawdę pomóc koledze poproś go o biling np z ostatnich
    trzech szesciu miesiecy i policz gdzie bedzie taniej i o ile. Czasem
    roznice będą niewielkie i nie ma co sobie głowy zawracać

  • 7. Data: 2009-06-04 17:24:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Przykład? jeden z telefonów w mojej rodzinie wykorzystywany jest sporadycznie
    > max 30 min miesięcznie co przy stawkach 29gr/min daje jakieś 9pln.

    To i tak dużo. Jak mam mało spraw to potrafię 10zł wydać przez 2 miesiące. :]

  • 8. Data: 2009-06-04 17:25:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h08qsd$4t1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    osiek <o...@g...pl> wrote:

    > Twoje wyliczenia sa niepełne.

    Ale to nie sa wyliczenia.
    Czy na prawde nie mozemy wspolnie uzupelnic tego porownania?
    Ja wpisalem to co sam znam.

    > Brakuje w nich: minut za przychodzące w
    > play, bonusów za doładowanie w play. Kiedyś w tak taku też był bonus za
    > przychodzące nie wiem jak teraz jest. Ale wszystko to znajdziesz na
    > stronach operatorów.

    Nie chce mi sie.
    Wpisalem, to co sam wiem. Mialem nadzieje ze efekt bedzie interesujacy.
    Ale chyba nikogo to nie interesuje. Jak na razie brak odpowiedzi na
    temat.

    > Ważniejsze od tego ile kosztuje minuta jest to , ile się wydaje na telefon.

    Ale tego mozna sie dowiedziec dopiero po przeniesieniu numeru i
    poczekaniu kilku miesiecy.

    > Jeśli chcesz naprawdę pomóc koledze poproś go o biling np z ostatnich
    > trzech szesciu miesiecy i policz gdzie bedzie taniej i o ile.

    Nie chce mi sie.
    Czy mozemy ograniczyc posty w tym watku do takich, ktore odpowiadaja na
    zadane przeze mnie pytania?

    TA

  • 9. Data: 2009-06-04 17:47:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <5...@g...go
    oglegroups.com>,
    i...@g...com wrote:

    > Tak, oszołom, spójrz na ip, piszę z HQ playa, gruszka mnie biczuje i
    > muszę zachwalać play.

    Ale ja nie mowie, ze jestes pracownikiem Playa (choc oczywiscie nie
    wykluczam). Zdaje, ze przeniosles tam numer.

    > Ale tak na zdrowy rozsądek, chcesz kogoś uszczęśliwiać na siłę?

    Ja chce kogos uszczesliwiac?
    Obawiam sie ze nie rozumiem.

    > Może kolega sam wie co dla niego dobre, sobie wszystko skalkulował

    Kolega sie zastanawia. Zestawienie, o ktorym mowilem pomogloby jemu i
    innym w podejmowaniu decyzji.
    Jak na razie 99% postow w tym watku - nie pomaga w zaden sposob.

    > nie chcę ładować co miesiąc określoną kwotą i liczyć na to, że
    > kiedyśtam cud z nieba spadnie w postaci x2 ładowania.

    Nie pamietam skad przenosiles sie do tego Playa. Pewnie z jakiegos
    abonamentu.
    Oferta Playa jest OK, ale IMHO nie jest az tak szalenie atrakcyjna w
    stosunku do konkurencji, ze wszyscy musza sie do tego Playa przeniesc.

    Ja w Tak-Taku doladowywuje jakies 300zl w roku. 'Doladowania podwojne'
    sa dwa razy w roku.
    A co do waznosci konta to mam teraz wazne do konca marca 2010. Wiec
    moglbym do tego czasu wogole nie ladowac. Calkiem jak w Playu.

    TA

  • 10. Data: 2009-06-04 17:47:34
    Od: orcio <o...@N...pl>

    kowtow pisze:
> [...]
    > i w pakietach z podwójnym doładowaniem wychodzi gdzieś około 10 gr za

    jak załadujesz mega pakiet to 14gr na erę i stacjonarne czyli przy 2xTT
    7gr / min wychodzi co sie bardziej opłaca nic TP <---> TP bo tam
    standard to 35gr / 3min a tu naliczanie sekundowe
    orcio