  • 11. Data: 2009-06-04 18:01:23
    Temat: Re: Tak-Tak vs Play
    Od: gregor <g...@s...pl>

    qwerty pisze:

    > To i tak dużo. Jak mam mało spraw to potrafię 10zł wydać przez 2
    > miesiące. :]

    w takim razie doladowanie 5 zl na rok chyba Ci powinno wystarczyc :)

    gregor

  • 12. Data: 2009-06-04 18:01:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h091f2$4r0$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    orcio <o...@N...pl> wrote:

    > jak załadujesz mega pakiet to 14gr na erę i stacjonarne czyli przy 2xTT
    > 7gr / min wychodzi co sie bardziej opłaca nic TP <---> TP bo tam
    > standard to 35gr / 3min a tu naliczanie sekundowe

    CZY MOZNA PROSIC O ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z PIERWSZEGO POSTU?

    Czyli uzupelnienie zestawienia?

    TA

  • 13. Data: 2009-06-04 18:11:55
    Od: "JarekCz" <y...@i...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > In article <h08qsd$4t1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > osiek <o...@g...pl> wrote:
    >
    > Nie chce mi sie.
    > Nie chce mi sie.
    > TA

    Jak Ci się nie chce, to nie wyręczaj się innymi.

    Jarek

  • 14. Data: 2009-06-04 18:14:35
    Od: osiek <o...@g...pl>

    zwrot klucz w Twoich postach : ,,nie chce mi się".
    to czego nie uzupełniłeś w swojej wyliczance możesz znaleźć na stronach
    operatorów w 5 minut? znacznie szybciej niż spłyną tutaj odpowiedzi

    telefon.

    Ale tego mozna sie dowiedziec dopiero po przeniesieniu numeru i
    poczekaniu kilku miesiecy.

    no właśnie po to by policzyć to nie trzeba przenosić numeru. Skoro ma i
    używa to już wiesz ile wydał w tym czasie i ile rozmawiał. Teraz
    wystarczy policzyć ile by zapłacił w innej sieci. A bez informacji ile
    gdzie wydzwania ile i skąd odbiera połączeń nikt Ci nie powie co wybrać
    ma Twój kolega. Ale jak tobie się nie chce to nikomu tu pewnie też się
    nie będzie chciało za Ciebie to robić. Od jakiegoś czasu reklamuje się
    m.in. na bilboardach porównywarka ofert GSM. Może to Ci się chociaż zachce

  • 15. Data: 2009-06-04 19:17:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0932e$8gv$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    osiek <o...@g...pl> wrote:

    > zwrot klucz w Twoich postach : ?nie chce mi się".
    > to czego nie uzupełniłeś w swojej wyliczance możesz znaleźć na stronach
    > operatorów w 5 minut? znacznie szybciej niż spłyną tutaj odpowiedzi

    Ja napisalem, co sam wiedzialem. Niejako z pamieci.
    Wystarczylo dopisac do tego informacje ktorych brakuje.
    Powstaloby jakies sensowne porownanie.
    No nic - najwyrazniej - idea pracy zespolowej, wiki, jest wsrod tu
    obecnych obca. Albo umiejetnosc CZYTANIA ze zrozumieniem i PISANIA na
    temat.
    Z mojej strony EOT.
    Szkoda mojego czasu a wy sobie tu wymieniajcie poglady.

    TA

  • 16. Data: 2009-06-04 23:07:15
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...
> [...]
    > SMS ?
    > roaming:
    > 1,60; przychodzace 0,75
    > SMS 0,57
    > Internet ?
    > Jakies dodatkowe pakiety?
    >
    > Tak-Tak
    > 59gr/minute
    > ale przy podwojnym doladowaniu tez wychodzi ok.30gr
    > No i te 29 gr/godzine do Ery i stacjonarnych
    > SMS?
    >
    > roaming?
    > Internet?
    >
    > inne?
    >
    > Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

    Witaj.

    Taki przykład z domu.
    Żona parę lat w tak taku, w końcu przeniesiona do Play (rozmowy poza sieć)
    widoczna różnica w kosztach na korzyść Play, oczywiście doładowania tak taka
    x2 były zawsze realizowane dość wysoko. Co więcej, wreszcie mam spokój z
    kupowaniem pakietów i czekaniem na podwójne doładowanie (będzie albo nie
    będzie). Jeśli kolega lubi internet w telefonie to spojrzał bym na gaduair
    ze wzglądu na gratisowe MB za doładowania, a jeśli lubi GG to tym bardziej
    bo jest za darmo (podstawowe ceny połączeń takie same, aktualnie brak
    roamingu).
    I tak na dokładkę w Play i Gaduair są połączenia oczekujące, jak ktoś lubi
    :)

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2009-06-05 06:10:56
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Znajomy chce migrowac do Playa...

    Skoro chce, to chyba wie, co robi i policzył, że mu
    się opłaci? Czy chce się osobiście przekonać,
    jak procedura przenosin wygląda? :-)

    > Ale czy rzeczywiscie to takie korzystne?

    Jak to w życiu- zależy dla kogo.

    > Dla uproszczenia - jak dotad nie dzwoni do Playa i z doladowaniami
    > miesci sie w 'podwojnych doladowaniach' Tik Taka.

    To ma szczęście. Ale może go opuścić ;-)

    > Play
    > 29gr/min,
    > SMS ?

    9 gr. Plus darmowe do wszystkich za doładowania.

    > Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

    Do TT- prawie darmowe długie dzwonienie dla innych taktakowców.
    Do Play- drogie dzwonienie dla prawie wszystkich.

    Jeśli zależy mu, żeby nikt mu nie pieprzył o d.. Maryni- Play :-)
    Jeśli lubi długie pogaduchy- TT :-)

    Dodatkowo, jeśli rozmawia mało i ładuje konto prepaid
    jak skarbonkę- Play. Jeśli rozmawia sporo i do różnych sieci,
    bez godzinnych pogaduch- może rozważyć też Carrefour Mova (25 gr
    do wszystkich pod warunkiem mniej, niż 50% połączeń do Play).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 18. Data: 2009-06-05 06:46:38
    Od: BearBag <c...@g...com>

    jesli gosc nie dzwoni do play to raczej te przenosiny nie sa
    oplacalne.
    W TT ma podobna cene za minute ok 30gr (przy podwojnych doladowaniach)
    i niewiele ponad 10gr na Ere i stacjonarne. Do tego bonus za
    przychodzace jest naliczany sekundowo a w Playu dopiero po
    przekroczeniu 2min. Tak jak ktos pisal Era super nadaje sie dla kogos
    kto gada godzinami, mozna konwersowac z mamusią albo babunia godzine
    za 29gr. Wiec jesli znajomy ma spory procent znajomych w Erze i rzadko
    dzwoni na Playa to nie ma sie co przenosic.

  • 19. Data: 2009-06-05 07:06:20
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ja w Tak-Taku doladowywuje jakies 300zl w roku. 'Doladowania podwojne'
    > sa dwa razy w roku.

    W tamtym roku było tylko jedno normalne. Na koniec roku trzeba było się
    ostro gimnastykować, zmniejszać ilość kasy na koncie żeby być może załapać
    się na przydział. Dopiero w tym roku dostali kopa w dupę od playa i już jest
    drugie choć nie minęło pół roku. Olać taką łaskę. W playu jest bez łaski.
    Ponadto do ceny minuty dolicz 25 pln uruchamiających podwójne.

  • 20. Data: 2009-06-05 07:29:54
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    BearBag napisał(a):
    > jesli gosc nie dzwoni do play to raczej te przenosiny nie sa
    > oplacalne.

    Niekoniecznie- wystarczy, żeby dzwonił mało.

    > W TT ma podobna cene za minute ok 30gr (przy podwojnych doladowaniach)

    A wszystkie inne sieci mają taką cenę standardowo. W TT dopiero
    przy hurtowym zasilaniu w kasę.

    > i niewiele ponad 10gr na Ere i stacjonarne. Do tego bonus za
    > przychodzace jest naliczany sekundowo a w Playu dopiero po

    Ale że bonus w TT jest tylko do Ery i stacjonarne, a w Play
    do wszystkich to już tendencyjnie nie napisałeś :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP