  • 21. Data: 2009-06-05 08:10:07
    Temat: Re: Tak-Tak vs Play
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-AE77EA.16403304062009@news.onet.
    pl...

    > Tak-Tak
    > 59gr/minute
    > ale przy podwojnym doladowaniu tez wychodzi ok.30gr

    W zależności od wielkości doładowania koszt zawiera się między 0,32 - 0,39
    gr/min
    Należy pamiętać o 25 pln uruchamiających promocję która podnosi koszt
    minuty.

    > No i te 29 gr/godzine do Ery i stacjonarnych

    Kiedys było naliczanie minutowe i wszyscy odetchnęli gdy weszliśmy w
    sekundowe.
    Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka
    korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.
    I jeszcze w taryfie Happy początkowe miesiące idą nawet po 77 gr/min.
    Pakiety minutowe wykluczają się z naliczaniem godzinowym.

    W play wprowadzono dodatkowe bonusy za zebranie wielokrotności 30 pln w
    doladowaniach zrealizowanych w okresie jednego miesiąca.

  • 22. Data: 2009-06-05 10:16:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0ajt0$jg0$1@news.onet.pl>, "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka
    > korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.

    Owszem, to JEST korzysc. Mieli napisac, ze to jest mniej pol grosza za
    minute czyli 10 razy taniej niz najbardziej konkurencyjna konkurencja?

    > I jeszcze w taryfie Happy początkowe miesiące idą nawet po 77 gr/min.
    Czyli przy TTx2 tylko 39.
    Pomijam fakt, ze Happy juz w zasasadzie nie ma.
    A ci ktorzy maja nie maja poczatkowego.

    > Pakiety minutowe wykluczają się z naliczaniem godzinowym.

    Tzn.?

    TA

  • 23. Data: 2009-06-05 10:54:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka
    > korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.

    Jesli chce zadzwonic i gadac z kims godzine, to sorry, ale nie przekonasz
    mnie, ze 3 zl w Playu jest dla mnie korzystniejsze niz 29 groszy w Tak
    Taktu. Naprawde, ale nie istnieje taki argument, ktorym moglbys kogos
    przekonac.
    Zwlaszcza jesli ktos z roznych powodow potrzebuje wykonywac wiecej takich
    polaczen (roznego rodzaju dlugie konsultacje, itp. Gdzies w terenie, gdzi
    enei mozna uzyc VOIPa. W Playu na jedna karte za 15 zl mozna pogadac w
    miesacu w taki sposob tylko 5 godzin i koniec, kolejnego pakietu na te karte
    juz nie kupisz. W TT 5 godzin kosztowac Cie bedzie 1,45 i mozesz takich 5
    godzinnych sesji odbyc bardzo, bardzo duzo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2009-06-05 11:06:08
    Od: BearBag <c...@g...com>

    tak czy siak TT musi obnizyc ceny bo cala reszta jest juz w okolicach
    30gr/min.
    Wypuscili teraz podwojne doladowanie jako test, chca wysondowac jaki
    procent obcenych abonentow chce przedluzyc korzystanie z sieci przy
    obecnych warunakch. Po tym pewnie zaproponuja nizsze ceny, no chyba ze
    sie okaze ze liczba wysokich doladowan jest taka sama jak byla jeszcze
    przed wojna cenowa.

  • 25. Data: 2009-06-05 11:06:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka
    > korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.

    i jeszcze jedno. Sam uzywam szeroko Playa fresha - mam nawet 3 karty w tym
    jedna z numerem z WP Mobi. Ale jednak nie moge zrozumiec, jak mozna nazwac
    "Tanim internetem" 5 MB za 5 zl. To duuuuuuzo wiekszy cud marketingowy niz
    to, czego dokonala - wg Twoich slow - Era.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2009-06-05 11:09:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > tak czy siak TT musi obnizyc ceny bo cala reszta jest juz w okolicach
    > 30gr/min.

    Mysle, ze od 6. lipca cos sie musi ruszyc.
    A obecne podwojne doladowanie ma na celu zapobiegniniecie masowemu exodusowi
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2009-06-05 17:42:04
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Owszem, to JEST korzysc. Mieli napisac, ze to jest mniej pol grosza za
    > minute czyli 10 razy taniej niz najbardziej konkurencyjna konkurencja?

    Nie, mieli napisać że za tą minutę jest 29 gr. Za sekundę też jest 29
    groszy. Jest taniej pod warunkiem, że każda Twoja rozmowa będzie dłuższa niz
    6 min. W innych przypadkach
    będziesz stratny.

    > Tzn.?

    J.w.

  • 28. Data: 2009-06-05 18:19:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nie, mieli napisać że za tą minutę jest 29 gr. Za sekundę też jest 29
    > groszy. Jest taniej pod warunkiem, że każda Twoja rozmowa będzie dłuższa
    > niz 6 min. W innych przypadkach
    > będziesz stratny.

    taaa, nawet na Ere te Twoje 6 minut obowiazuje?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2009-06-05 19:53:02
    Od: r...@m...com

    > Internet?

    O, to to właśnie.

    Ceny internetu w tak-taku są katastroficzne.

  • 30. Data: 2009-06-05 20:56:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <6...@n...onet.pl>,
    r...@m...com wrote:

    > O, to to właśnie.
    >
    > Ceny internetu w tak-taku są katastroficzne.

    tzn. jakie?

    TA