  • 31. Data: 2009-06-05 20:58:34
    Temat: Re: Tak-Tak vs Play
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    news:h0bnk5$mfr$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > taaa, nawet na Ere te Twoje 6 minut obowiazuje?

    Tak samo jak Twoje 60 minut na Playa.

  • 32. Data: 2009-06-05 21:11:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0bldc$h6o$1@news.onet.pl>, "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > groszy. Jest taniej pod warunkiem, że każda Twoja rozmowa będzie dłuższa niz

    Bardzo przepraszam, ale ja nie nadazam.
    :-(
    Dla mnie zapis '29 gr na godzine do Ery i stacjonarnych' jest calkowicie
    zrozumialy.

    TA

  • 33. Data: 2009-06-05 21:37:21
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > :-(
    > Dla mnie zapis '29 gr na godzine do Ery i stacjonarnych' jest calkowicie

    Znaczy jesteś "targetem" marketoidów ery ... lub marketoidem. Ale nie
    przejmuj się, to
    nie jest groźne. Pozdrawiam.

  • 34. Data: 2009-06-06 00:11:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tak samo jak Twoje 60 minut na Playa.

    Lubisz prowadzic dyskusje o wyzszosci tapczana nad zlewozmywakiem?
    Czy tez moze uwielbiasz spierac sie, czy lepszy jest odkurzacz marki Zelmer
    czy monitor LCD?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 35. Data: 2009-06-06 09:24:37
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Lubisz prowadzic dyskusje o wyzszosci tapczana nad zlewozmywakiem?
    > Czy tez moze uwielbiasz spierac sie, czy lepszy jest odkurzacz marki
    > Zelmer czy monitor LCD?

    Ależ skąd, staram się porwadzić rozmowę w tej samej konwencji co
    współdyskutant.

  • 36. Data: 2009-06-07 21:45:21
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > SMS ?
    > roaming:
    > 1,60; przychodzace 0,75
    > SMS 0,57
    > Internet ?
    > Jakies dodatkowe pakiety?
    >
    > Tak-Tak
    > 59gr/minute
    > ale przy podwojnym doladowaniu tez wychodzi ok.30gr
    > No i te 29 gr/godzine do Ery i stacjonarnych
    > SMS?
    >
    > roaming?
    > Internet?
    >
    > inne?
    >
    > Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

    W zeszłym miesiącu w Play z abonamentu 25 zł zostało mi do wykorzystania 22
    złote. Miesiąc wcześniej 9 złotych. Jeszcze wcześniej też mi coś zostało.
    Telefonu używam normalnie, wtedy kiedy potrzebuję to dzwonie.

  • 37. Data: 2009-06-08 09:04:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w
    wiadomości
    pl...
    > Znajomy chce migrowac do Playa...
    > Ale czy rzeczywiscie to takie korzystne?
    > Dla uproszczenia - jak dotad nie dzwoni do Playa i z
    > doladowaniami
    > miesci sie w 'podwojnych doladowaniach' Tik Taka.

    Tylko wiesz jak to z tymi doladowaniami - łaska pańska na pstrym
    koniu jedzie.

    A tak nawiasem mowiac - na Orange to tu pare osob pomstowalo ze
    obnizki nie robia a to juz mieisac mija odkad sie nowy Play
    pojawil.
    Na TT jeszcze nikt nie narzeka, mimo ze ceny ma z poprzedniej epoki
    :-)

    P.S. Dzwoni BOK i proponuje nowy abonament - 120 minut do
    wszystkich za 30 zl. No i sie zastanawiam .. choc tak bez innych
    bonusow to po co mi cyrograf ..

    J.

  • 38. Data: 2009-06-08 14:32:50
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w
    > wiadomości
    pl...

    > Tylko wiesz jak to z tymi doladowaniami - łaska pańska na pstrym
    > koniu jedzie.

    No właśnie, łaski nie robią od kiedy można przenieść numer do konkurencji.

> [...]
    > pojawil.
    > Na TT jeszcze nikt nie narzeka, mimo ze ceny ma z poprzedniej epoki

    Dzięki podwójnym doładowaniom i sumowaniu ważności konta do 12 m-cy. Dla
    osób, które dużo gadają jest to więc tak samo dobra oferta jak ta z
    Playa. Ci co mało gadają już się przenoszą :)

    > P.S. Dzwoni BOK i proponuje nowy abonament - 120 minut do
    > wszystkich za 30 zl. No i sie zastanawiam .. choc tak bez innych
    > bonusow to po co mi cyrograf ..

    Jeśli w tej cenie jest też telefon "za złotówkę", to może warto brać.
    Jeśli to oferta bez telefonu, to raczej standard.

    --
    Ten Szop

  • 39. Data: 2009-06-08 14:50:09
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli chce zadzwonic i gadac z kims godzine, to sorry, ale nie przekonasz
    > mnie, ze 3 zl w Playu jest dla mnie korzystniejsze niz 29 groszy w Tak
    > Taktu. Naprawde, ale nie istnieje taki argument, ktorym moglbys kogos
    > przekonac.

    Jeśli dużo gadasz na stacjonarne albo do ery, to oczywiście oferta TT
    jest bardziej atrakcyjna. Pytanie tylko kto rzeczywiście tego
    potrzebuje. Większość ludzi, jak chce długo pogadać to dzwoni ze
    stacjonarnego na inną stacjonarkę, najlepiej poprzez VoIP bo można
    dosłownie za darmo. Sytuacje, w których nie masz dostępu do stacjonarki
    a musisz długo gadać, są dość rzadkie dla większości ludzi. Dlatego też
    statystyczny Kowalski więcej zaoszczędzi jeśli wybierając tańszą ofertę
    standardową (Play) niż droższą z jednym bonusem, nawet najbardziej
    atrakcyjnym - bo rzadko z niego będzie korzystać.

    Dlatego IMHO trudno traktować 29 gr/godz poważnie, to jest zwykłe
    zagranie marketerów. Na pewno jest to dobre rozwiązanie dla bardzo
    wąskiej liczby osób, które nie mogą żyć bez 4 godzin rozmów dziennie z
    ukochaną, albo dosłownie ciągle jeżdżą po Polsce, ale całej reszcie
    średnio się to będzie opłacać.

    Ciekawe, że nikt nie zwrócił uwagi na dobrą ofertę abonamentową Ery w
    porównaniu z innymi abonamentowymi. W tej chwili za 30 zł można mieć 120
    minut (oferta bez telefonu), z których te niewywdzwonione przechodzą na
    następny miesiąc. I są do wszystkich sieci, także do Playa. Plus i
    Orange rozgraniczają się w swoich ofertach połączenia do Playa i starych
    (do Playa jest drożej). Z kolei w Playu minut jest ciut więcej, ale nie
    przechodzą na następny miesiąc. Podobnie ma się sprawa z ofertami z
    telefonami. Też nieco korzystniej wychodzi Era.

    --
    Ten Szop

  • 40. Data: 2009-06-09 08:57:53
    Od: r...@m...com

    > tzn. jakie?

    5 zł za 5 MB w pakiecie.

    bez pakietu 0,72 gr za 500 kb (naliczanie co 500 kb oddzielnie za wysłane i
    odebrane dane)