  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 10 Jan 2013 14:21:40 +0100

    Thu, 10 Jan 2013 13:31:15 +0100, kosmos

    > Może i wystarczy. Ale tam są 3 pasy ruchu w jednym kierunku, brak
    > chodników, skrzyżowań i przejść dla pieszych jak okiem sięgnąć - czy
    > rzeczywiście akurat tam trzeba "ZWIĘKSZAĆ BEZPIECZEŃSTWO"?

    Ale popatrz sobie jakie natężenie ruchu jest. Gęsto jak w mrowisku. Światła
    i przejście, owszem, są. Za niecałe 3 km, i jeszcze wiele razy kolejne. Jak
    jechać szybciej, to najbliższe za minutę podróży. Jak natomaist
    przyśpieszanie wpływa na płynność gdy niebawem są światła, pisałem niedawno
    przy okazji "afery" o radarach. Wpływa do dupy.

    --
    Pozdor Myjk