  • Data: 2020-02-21 23:06:17
    Temat: Re: Tani PC do emulacji Andro
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-21 o 21:18, heby pisze:

    > Mała uwaga. Niektóre emulatory wymagały i chyba dalej wymagają do
    > sensownej emulacji trybów wirtualizacji procesora dostepnych tylko na
    > Intelu i to tylko do jakiejśctam wersji. AMD też ma taką technologie,
    > ale nie jest używana, przynajmniej w części emulatorów.
    >
    > Ogólnie Android studio do pracy w emulacji bez Intela nie ma sensu, same
    > zaś wbudowane emulatory bez android studio są nieużytecznie powolne bez
    > wirtualizacji.
    >
    > Zamiast emulacji zainteresują się projektem odpalania Andorida natywnie:
    >
    > https://www.android-x86.org/

    Gry na tym nie pójdą.

    W zeszłym tygodniu zainstalowałem na Asusie T300CHI i żadna z
    testowanych kilkunastu gier nie uruchomiła się.

    Przy okazji:

    Szukałem coś na tegoż Asusa zamiast Win10 i wygląda, że nic lepszego nie
    znajdę.
    Pasowało by coś podobnego w obsłudze do adroidów (przesuwanie zawartości
    okien, duże klawisze, duże pola aktywne), ale linuxy (głównie Mint
    Cinnamon 19, Ubunru z XFCE, Antix z jego środowiskiem) mają pola aktywne
    wielkości trzech milimetrów. Do macania nie nadają się.

    Przy pracy z klawiaturą nie ma problemu, ale chodi mi o pracę w trybie
    tabletowym.

    W tymże laptoku jest o tyle dobrze, że można uruchomić instalki z
    gwizdka zarówno w trybie UEFI, jak i w trybie CSM. Dysk SSD fabrycznie w
    GPT, ale chwilka i jest w MBR, jeśli ktoś tak woli.
    Dobry poligon do zabaw.

    Natomiast sprzętowo wszystko działa - nie spotkałem się z problemami
    opisywanymi w internetach, że nie działa WiFi, dotyk czy dźwięk. Działa
    i w Win10/x64, i w portowanym natywnym Androidzie, i w linuxach.

    Może ma ktoś pomysł na coś innego tabletowego zamiast Win10?
    A może są jakieś nakładki na Win10?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam