  • Data: 2017-07-28 08:29:53
    Temat: Re: Tani kanał satelitarny
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-21 o 17:11, r...@k...pl pisze:

    > Bo youtube zaktualizowała api, a producent TV nie.
    > Ale możesz sprawdzić czy nie ma aktualizacji firmware do TV.
    >
    > U mnie w panasie (nie tanim) był lepszy hicior. Youtube był dostępny
    > (oczywiście do czasu zmiany api), ale tylko w low-res :)

    No nie wiem, rzecz nie dotyczy tylko samego YT. W TV Toshiba, w
    serwisie" Toshiba Places" (odpowiednik Smart TV innych producentów) z
    kilkudziesięciu różnych funkcji pozostało aktywnych tylko kilka. TV ma
    około 3 lat...

    W "hiciorze" przebijam - Sharp, także drogi, producent najzwyczajniej
    pod słońcem nie wyposażył go w funkcje odtwarzania wideo. Dał
    przeglądarkę foto i odtwarzacz audio ale filmu z zewnętrznego nośnika
    już nie można obejrzeć. Wydawało się to tak nieprawdopodobne że przed
    zakupem nawet nie sprawdziłem go pod tym kątem.