    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tapicerka skórzana vs jakakolwiek inna
    Date: Wed, 20 Feb 2019 21:25:07 +0100

    W dniu 2019-02-20 o 09:48, LordBluzg(R) pisze:

    > https://7.allegroimg.com/original/0c6dca/7248ede9406
    e91d1ebbba1694367
    > Tak wyglądają fotele po 10 latach eksploatacji. Akurat KIA Carnival bo
    > takie obecnie użytkuję najczęściej. Pomijam już fakt, że gdybym miał
    > spore zniszczenia to kupuję cały fotel na szrocie i problem z głowy.
    > Taniej jak wymiana obicia na nowe.

    Kia widać, że stara się o klienta.
    Jaki masz przebieg?

    Teraz komentując Twoją uwagę dot. tego, że skóra nie parzy latem. Śmiem
    twierdzić, że nie dostrzegłeś zależności jej koloru ze zdolnością do
    nagrzewania się. Uogólnienie nie jest prawdą.

    Druga rzecz: zimą tyłek Ci nie przymarza do fotela bo ... siadasz na
    poduszce, jak napisałeś :-)

    Co to za opinie zatem? :-D

    > Chcesz wycierać długopis w otworki? :D

    Tak, aby sprawdzić jak sobie radzisz z czyszczeniem skóry :-D

    > Napisałeś też "luksusowe auto" a później traktujesz je jak furmankę :>

    Eeee... nie załapałem? To że nie siadam na poduszce by fotel oszczędzić
    oznacza, że traktuję auto jak furmankę?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek