  • 1. Data: 2011-03-24 20:21:58
    Temat: Tarcze hamulcowe fi 160-180 albo producent
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam i jak w temacie pytam: poszukuje sie najtanszych tarcz hamulcowych
    o srednicy zewnetrznej 160...180mm.
    Jeszcze jakby mialy srednice osadzenia mniejsza nizli te 85mm, to byloby
    miodzio.
    Albo namiarow na producenta? Sie poszukuje?
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2011-03-24 22:02:41
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe fi 160-180 albo producent
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miodzio.
    > Albo namiarow na producenta? Sie poszukuje?

    Sam ufocilem w Kostrzyniu Wlkp. - tu je miszcznadmiszcze -
    http://img593.imageshack.us/f/miszczhamulcy.jpg/

    erg

  • 3. Data: 2011-03-24 22:59:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-24 23:02, erg pisze:
    > Użytkownik "zbigi"<z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Sam ufocilem w Kostrzyniu Wlkp. - tu je miszcznadmiszcze -
    > http://img593.imageshack.us/f/miszczhamulcy.jpg/

    Znaczy sie gosc jest tokasz od hamulcy

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-03-25 01:20:15
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Może rowerowe? Zdaje się że 160 są.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2011-03-25 09:44:41
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

> [...]
    > miodzio.
    > Albo namiarow na producenta? Sie poszukuje?

    Zobacz na owiewki24.pl , mają tam tarcze renomowanej firmy THAI RACING.

    --------
    IvanoV
    ZR-7S

  • 6. Data: 2011-03-25 17:18:39
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    morghul napisał(a):
    > Może rowerowe? Zdaje się że 160 są.

    Chyba za cienkie - macalem ostatnio w sklepie i strasnie delikutasne mi
    sie zdaly.
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 7. Data: 2011-03-25 17:26:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    IvanoV napisał(a):

    > Zobacz na owiewki24.pl , mają tam tarcze renomowanej firmy THAI RACING.

    Zajrzalem - odpada w kategorii "najtansze".
    Inne propozycje tez sprawdzilem.
    W zwiazku z tym zawezam pytanie :)
    Otoz: Jaka srednice (przecietnie) maja tarcze tylne do motocykli w
    rodzaju Suzuki Bandit czy Yamaha Fazer? Bo jest ich troche na alledrogo.
    Z kolei calkiem atrakcyjnie wygladaja tarcze do chinskich kladow a 20PLN
    za sztukie ino kuna srednic na alledrogo nie podajo.
    Moze ktos cos podpowiedziec?
    Zasadniczo tarcza ma byc czyms posrednim pomiedzy tarcza rowerowa a
    motocyklowa. No i tania, kurde, ma byc i ma ich, kurde, byc dwie ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 8. Data: 2011-03-25 19:33:45
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@w...pl> wrote:

    >Chyba za cienkie - macalem ostatnio w sklepie i strasnie delikutasne mi
    >sie zdaly.

    Ojtam, wez z Liskiem sie zapytaj, no;)
    Lisek szpeniu jest jesli o rozsadne podejscie do zelaza a tarcze ma w
    malym palcu przecie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2011-03-25 19:52:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-25 18:26, zbigi pisze:

    > W zwiazku z tym zawezam pytanie :)
    > Otoz: Jaka srednice (przecietnie) maja tarcze tylne do motocykli w
    > rodzaju Suzuki Bandit czy Yamaha Fazer? Bo jest ich troche na alledrogo.

    srednio 230-250 mm.

  • 10. Data: 2011-03-25 22:35:04
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Chyba za cienkie - macalem ostatnio w sklepie i strasnie
    > delikutasne mi sie zdaly.
    > --
    > zbigi i stopka zastepcza

    One tak tanie że zawsze możesz dwie założyć ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w