  • Data: 2017-02-20 16:36:19
    Temat: Re: Telefon Tulipan - 1994r.!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
> [...]
    x.jpg

    >Lekko uszczypliwie:
    >A może na Arduino, czy Atmelku, z pierdylionem wszelakich
    >niepotrzebnych opcji?
    >Nie wiem, po co komplikować, jak można prosto...?

    Prosto w 1994 to bylo kupic na Taiwanie potrzebny uklad scalony :-)

    Szczegolnie ze od razu potrafi pulsowo, a 90% linii u nas wymaga
    pulsowo :-)

    >Nie przesadzajmy. Może ta klawiatura z pamięcią (10 pozycji) miała
    >scalaka i kwarzec, na pewno impulsowa, ale tonowa jak wspominałem,
    >dwie cewki z odczepami i elementy dostrajające. Naprawdę, nie trzeba
    >komplikować.

    Komplikowac to jest wlasnie wstawiac te cewki :-)

    To co Jarek podeslal wymaga wielostykowej klawiatury - tez taka miales
    ?

    A ono nie bylo na bipolarnych ?

    J.