    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon dla osoby nieandroidowej
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 10 Feb 2019 15:51:51 GMT

    Użytkownik ALEX MR k...@s...us ...

    > Nie ma.

    > Znaczy chcesz kupić 6310i?

    To jeden z pomysłów. :)

    > Dlaczego aż tak źle mu życzysz?

    Co masz na mysli?

    > ale jakby kupic
    >>
    > To musisz kupić coś w tej półce cenowej. Wbrew pozorom Nokia to był
    > symbol wyjątkowej jakości. Koszmarnie drogi, ale wart swojej ceny.

    Dlaczego wbrew pozorom? Miałem w zyciu pewnie nascie jak nie dziesiat
    telefonów i nokia 6310i to było coś niesamowitego.
    Pamietam jak sie przesiadłem z niej na SE juz nie pamietam numeru - jaka
    to była porazka...

    Ja mam obecnie telefon za około 1000zł i uwazam ze niczego mu nie
    brakuje.
    Zreszta nic nie pisałem o cenie - nie z checi oszczedzenia pomyslałem o
    6310i...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie