  • Data: 2017-02-07 23:23:56
    Temat: Re: Telefon przewodowy - problem
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-07 o 16:50, JA pisze:
    > Niestety znowu burczy.

    A spróbowałeś skorzystać z czyjejś-tu porady, i pożyczony od kogoś,
    nie-burczący (u tego kogoś) telefon podłączyć do swojej linii?
    Dowiesz się tak, czy przyczyną może być sam aparat!

    Zaś gdy będziesz rozważał kupno nowego, to dziś już dość tanio da się
    kupić taki z automatyczną sekretarką. To spora wygoda, ale pod
    warunkiem, że jest podsłuch (głośny) nagrywanych połączeń
    przychodzących. Dzięki sekretarce unikam przepychanek z różnymi
    tele-marketerami, bo gdy dzwoni nieznany mi numer, to zawsze pozostawiam
    odbiór maszynie. Najczęściej niemal nikt z nią nie chce gadać!