  • Data: 2018-06-12 13:36:27
    Temat: Re: Telefon/ smartphone co polecacie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-12 o 12:13, Kris pisze:

    > Ze dwa lata temu kupiłem aparat za ok 1000zł własnie. Półautomat czy jak to się tam
    nazywa.
    > Żona mniej więcej w tym samym czasie kupiła sobie smartfona Lenovo P2
    > Jeśli mnie pamieć nie myli kosztował ok 1500zł własnie
    > Ze dwa razy na jakieś wyjazdy wzięliśmy ten aparat który kupiłem. Okazało się ze
    robi gorsze zdjęcia jak telefon żony więc wylądował w szufladzie i leży tam do
    dzisiaj. Lenovo służy żonie do dzisiaj, córce bym tez kupił bo z jakości zdjęć
    zadowolona ale dla niej za duży ekran jak mówi

    Powiedział bym że najbardziej wiarygodne jest że nie potrafiłeś
    poprawnie obsłużyć tego aparatu.