  • Data: 2008-10-28 11:07:19
    Temat: Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Oct 2008 11:04:07 +0100, futszaK <f...@g...com>
    wrote:

    > przy wykorzystaniu kabli, które leżą w ziemi od kilkunastu lat

    Kable to jedno, a reszta to drugie. Akurat pracowałem w jednej
    kablówce w czasie, gdy wprowadzała DVB-C i jednym pstryknięciem
    tego nie zrobili.

    > a po co pchać cały kontent przez WiFi ?

    Nawet jeśli zrobić to w tak absurdalny sposób, jak mówisz, to
    wystarczy dowolne źródło zakłóceń (tłok w eterze, jakieś siejące
    urządzenie), żeby cały plan poszedł w, sam wiesz co.

    > pchamy tylko to, co chcemy wysłać, albo nie ma tego w innych źródłach,
    > cała reszta z DVB-S/DVB-T bez potrzeby obciążania radia

    Wybacz, ale jeśli dostawca usług powiedziałby mi, że kanały 1,
    2, 3, 4, ..., n mogę sobie oglądać za pomocą tego urządzenia, a
    A, B, C, ..., X za pomocą jego urządzenia, to kazałbym mu spadać
    i poszedłbym do konkurencji. Ludzi nie interesuje mnożenie
    pudełek, bytów, doktoryzowanie się z przełączania między
    źródłami sygnału (zwłaszcza że sporo telewizorów chyba próbuje
    rozwiązać problem komiwojażera, zanim przełączy się z jednego
    źródła na drugie).

    I wiesz co? Jeśli Ty wychodzisz z założenia, że klient będzie
    sobie coś składał z uzbieranych tu i ówdzie kawałków (a może coś
    znajdzie na złomie i tanio przysposobi?), to wcale mnie nie
    dziwi, że cały Twój biznes bazuje na abonencie za trzy dychy
    miesięcznie, skrętce i tępym switchu z makro, a jak tylko TPSA
    coś bąknie pod nosem, to robisz z tego raban, jakby cały świat
    miał się zawalić.

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl