  • Data: 2008-10-28 14:07:44
    Temat: Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Rędziak wrote:

    > A gdzie są te urządzenia? Albo inaczej, ile tych urządzeń jesteś
    > w stanie kupić, żeby komuś opłaciło się wyprodukować
    > kombinowanego settopa DVB-T/S+IPTV?

    prędzej czy później takie cuda same się pojawią

    > Co z odpowiedzialnością za
    > tak podzieloną usługę?

    chyba nie myślisz że dostawca IPTV będzie odpowiadał za zestrzelenie
    satelity przez chińską armie...

    > Czy właściel kanału X zezwoli opakowanie
    > w Twoją usługę?

    po co ?

    czy operator komórkowy opakowuje mi w swoją usługe radio maryja, którego
    mogę słuchać poprzez odbiornik znajdujący się w telefonie?

    > Jak to traktować? Jak retransmisję? Bo jak
    > jest, to musisz za nią i tak zapłacić.

    cała zabawa polegać ma na tym, żeby nie płacić, bo inaczej przestaje
    mieć sens, zważywszy na pazerność właścicieli copo niektórych telewizji.
    klient dostaje sprzęt i sobie odbiera część programów z satelity na
    zasadzie open, a dodatkowo dostaje możliwość dwustronnej komunikacji
    multimedialnej poprzez skrętke/światełko. im bardziej szerokopasmowe
    łacze, tym lepsza komunikacja multimedialna

    > A myślę, że zabawy z
    > siecią to tylko część kosztów, która czeka chętnych na
    > dostarczanie IPTV. I dlatego nie robi się tego samodzielnie, a w
    > oparciu o kogoś większego, jak SGT.

    ale ja nie pije do SGT, szukam jedynie rozwiązania, które jest typu
    GARAŻ, ale jednocześnie może cały ten biznes IPTV/Videostrady/Kablówek
    położyć na łopatki tak jak napster uczynił ze sprzedażą płyt

    > Więcej klientów po 30PLN, co grożą pocięciem instalacji, jak ich
    > nie przyłączysz w niedzielę? :>

    zapewniam Cie, że biuro obsługi klienta miejscowej kablówki pamięta
    lepsze kwioty

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/