  • Data: 2019-01-29 23:47:45
    Temat: Re: Telewizor jako monitor
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Jankowski pisze tak:

    > To jest pierwsza pozycja z listy na ceneo, którą podałem wczoraj.
    > Ale od małego się przyzwyczaiłem, że wszyscy mnie ignorują - albo
    > udają, że ignorują...

    Zachowuj się hałaśliwie i zabieraj głos jako ostatni ;)

    Stirlitz wchodzi do gabinetu Müllera:
    - Nie chciałby pan pracować dla radzieckiego wywiadu? Nieźle płacą.

    Zszokowany Müller patrzy podejrzliwie.
    Stirlitz zmieszany kieruje się w kierunku drzwi. Nagle przystaje.

    - Nie ma pan przypadkiem aspiryny? - pyta.
    Wie bowiem ze szkolenia, że ludzie zapamiętują tylko koniec rozmowy.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.