  • Data: 2017-07-26 16:51:43
    Temat: Re: Terminal LNG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 lipca 2017 01:10:51 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Ja wiem że nie wiesz.

    No wiesz, mijam czasem kilka wiatrakow i one jakos tak chyba zawsze
    stoja, albo jedne stoja a sasiednie sie kreca, to sie zastanawiam ile
    one pradu produkuja.
    Tak siegam pamiecia czy widzialem kiedys zwawo krecace sie ...

    Tymczasem liczby rosna - ponoc juz 7% produkcji z wiatrakow mamy.
    No i nie wiem co o tym sadzic - naprawde tyle, czy nie widzialem tych
    nad Baltykiem ...

    >Jakie lotniskowce, jaka demokracja? Zasnąłeś na słońcu?

    A jak chcesz pilnowac interesu kartelu - myslisz, ze sam bedzie zysk
    przynosil ? :-)

    J.