  • Data: 2009-05-20 13:06:01
    Temat: Re: Termometr
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK <s...@N...org> wrote:

    > Jak masz tam dostępny port com (lub usb) to szukaj pod hasłem DS18b20,
    > DS9097, DS9490 (
    > http://www.hobby-boards.com/catalog/product_info.php
    ?products_id=1503
    > ), ds2490 itd - interfejs dallasa/maxima 1wire do (między innymi)
    > czujników temperatury 18b20, 18s20, których możesz na jednym
    > interfejsie podłączyć wiele, są dość dokładne i cyfrowe. Obsługa pod
    > większością systemów conajmniej bezproblemowa, a w linuksach 2.6.x
    > wręcz piękna (jak się wkompiluje w jądro 1wfilesystem).

    Ja mam coś takiego
    http://www.allegro.pl/item634993738_modul_interfejsu
    _1wire_na_usb_chipset_ds2490_fv.html

    i do tego skompilowałem OWFS, śmiga jak złotko, oczywiście do tego modułu
    dołączyłem DS18b20.

    Wczesniej bawiłem się z interfejsem podłaczanym do COMa ale stwierdzilem że
    USB jest znacznie "profesjonalniejsze" :)

    Pozdrawiam

    Gejzero