    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Termostat: LM57 Texas Instrument
    Date: Thu, 2 Aug 2018 07:33:27 -0500

    news:oqxj3efyo6tg.1bbaprdrwim49$.dlg@40tude.net...

    > A napiecie na tym wyjsciu jakie wtedy ?
    >
    > 0.5V*0.7mA = 0.35mW, a rezystancja termiczna 0.183 C/mW ... nie, to
    > nie jest 7 st

    Według datasheeta, przy prądzie <600uA napięcie <0,2V.

    > Wielce prawdopodobne ... ale skad ta reakcja na wlaczenie optotriaka ?

    Nie wiem, zwłaszcza że teraz się zastanowiłem, że wyjście zanegowane
    (źle go nazwałem "odwracające" wczoraj) /TOver jest aktywne, gdy
    temperatura otoczenia jest powyżej Ttrip ustawione u mnie na 24C.
    Aktywne, czyli wyjście LOW i tranzystor open colector przewodzi.
    Grzałka wtedy jest wyłączona :-))

    > -zmierz tem opornik, czy aby na pewno 4.7k
    > -zmien na 47k
    > -dodaj drugi na drugie TOver - bedzie stale grzanie

    Drugi TOver, ten niezanegowany, jest push-pull, nie open colector.

    > -zmierz zasilanie - moze ono plywa, albo smieci lataja,
    > -punkt 8.3.6.3 ... i 9.1.1
    > -dodaj kondensator na zasilaniu,
    > -a trip test dobry ? Moze mierzysz co innego

    Trip jest dobry: według wyjścia analogowego grzałka się
    załącza przy napięciu 1.028 i wyłacza przy temperaturze
    10 C wyższej.

    > -i jeszcze taki cytat
    > To minimize self-heating, the load current on VTEMP should be
    > minimized
    >
    > -tak z ciekawosci ... doklej mu jakis czujnik temperatury i zmierz :-)

    :-) no... muszę się tym ciut więcej pobawić.