eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla S EC › Re: Tesla S EC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsread
    er4.netcologne.de!news.netcologne.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
    Subject: Re: Tesla S EC
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <h61n50uhnqlo$.dlg@myjk.org>
    Date: Thu, 6 Dec 2012 23:55:57 +0100
    Message-ID: <f...@4...net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.4.20
    X-Trace: 1354834556 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.23.4.20:5050
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475119
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 08:11:18 +0100, Myjk napisał(a):

    > Tak sobie oglądam "test" Tesli S -> http://youtu.be/INaV40Hy66Q i co nie
    > często sięzdarza, żałuję, że nie mieszkam w US w jakimś ciepłym stanie, bo
    > już bym to auto zamawiał. Głównie dlatego, że nienawidzę hałasu z silnika
    > (wiem, dziwny jestem). :P Ale te 400 km za 30 zł (w taryfie nocnej
    > oczywiście) ;) i 5.6s do setki robi fajne wrażenie.

    Kiedyś już liczyłem (pewnie nawet tu wkleiłem co policzyłem, ale nie mogę
    teraz znaleźć) i to się kompletnie nie kalkuluje.

    Wyszło że zdecydowanie lepiej kupić sobie spalinowy samochód co to też
    będzie w 5.6s przyspieszał, bez upierdliwego ładowania. A po zakupie
    zostanie Ci tyle pieniędzy, że te oszczędności z tańszego kilometra w życiu
    się nie zwrócą.

    Póki to jest to nadal ciekawostka dla tych co gotowi są sporo zapłacić za
    fakt bycia "eko".

    > Niestety w naszych warunkach klimatycznych raczej nie ma szans, aczkolwiek
    > mnie by spokojnie wystarczył zasięg 200km per dzień. Pytanie tylko jak
    > siarczyste mrozy (które u nas przecież jednak czasem się zdarzają),
    > wpłynęłyby na żywotność baterii.

    No tu jest Li-Ion, więc raz że spadek pojemności baterii, a dwa że
    eksploatacja takich baterii (głównie chyba chodzi o ładowanie) w mroźnych
    warunkach po prostu niszczy tego typu ogniwa.

    Danych dotyczących eksploatacji w zimniejszych rejonach nigdzie nie ma
    (producent nie podaje), w zimych krajach raczej tego nie sprzedają -
    wygląda więc na to że musi być fatalnie...

    > Z drugiej strony możnaby chyba spróbować zamontować webasto... :D

    Najlepiej piec kaflowy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.12.12 07:12 J.F.
  • 07.12.12 07:42 Myjk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: