  • Data: 2018-04-13 15:28:34
    Temat: Re: Tesla kontratakuje :-)
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jarek ja Cię proszę przestań takie rzeczy opowiadać, falowniki już się robi
    > od co najmniej 40lat a od 20 na IGBT, dowolnej mocy od 0,75KW do megawatów,
    > silniki podobnie, zresztą tesla chyba ma zwykły silnik klatkowy AC :)
    > Więc żadnych cudów tam nie ma, jedynie kompa musieli poskładać
    > z dużym ekranem, ale to też nie jest rakietowa technologia.

    A to elektryki muszą mieć duże ekrany?

    Z trochę innej bajki:
    budowa drogi też nie jest skomlikowana trochę piasku kamieni
    i na to kilo smoły a ile firm popadało w Polsce.

    rozmawiałem dzisiaj z gościem który zajmuje się dostawami
    "cześci metalowych"
    z automotiv od 2008 roku nie współpracuje bo są nie przewidywalni.
    Przed 2008 rokiem dwa tygodnie wcześniej wiedział co będzie szło.
    I mógł sobie to zaplanować
    W tym momencie automotive rząda just in time a to już się robi droga zabawa.
    I chyba w tym jest problem