    Subject: Re: Tesla po raz kolejny
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Tue, 3 Sep 2019 20:42:34 +0200

    W dniu 03-09-2019 o 19:50, p...@g...com pisze:
    > E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ?

    A artykule jest napisane, że byli tacy, którzy nie mogli wyjść ze środka.

    "Niektórzy użytkownicy Tesli w Stanach Zjednoczonych, uwięzieni w swoich
    samochodach, zaczęli informować o problemie na Twitterze, kiedy okazało
    się, że kontakt z pomocą techniczną Tesli jest utrudniony."

    "Ci właściciele Tesli, którzy nie mieli w zwyczaju nosić przy sobie
    karty, ,,przyłapani" przez awarię, gdy byli wylogowani z aplikacji,
    stracili szansę na odblokowanie auta. Jeśli dodatkowo przebywali wtedy w
    środku, to nie mieli możliwości otworzenia drzwi. Pech."

    > No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ? Jeśli ktoś chce im
    sprzedać auto które wymaga aby przed nim klęknąć i wyrzec magiczne
    zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które świetnie prosperują na
    bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas wszystkich lepiej ;-)

    Wsiadasz do nowoczesnego samochodu kolegi lub TAXI, a w przypadku "W"
    okazuje się, że nie możesz uciec ze środka, bo nie masz apki lub
    zasięgu. I jesteś zamknięty w pułapce. Takie coś nie powinno przejść
    homologacji.

    W każdym technicznym sprzęcie jest jakiś przycisk lub wajcha, który w
    możliwie najbardziej prymitywny i niezawodny sposób awaryjnie odcina
    zasilanie, wyłącza działanie lub umożliwia ucieczkę obsługi.

    Wiem, że klamka też może się zepsuć, ale samochód ma przeważnie co
    najmniej 2 drzwi, a system dźwigni od klamki do zamka jest statystycznie
    bardziej niezawodny od całej infrastruktury IT koniecznej do obsługi apki.

    yabba