  • 11. Data: 2018-08-19 07:59:22
    Temat: Re: Titano 1
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Bo masz USB ustawione jako odtwarzacz multimedialny w telefonie.
    > Powinieneś mieć w opcjach USB (w telefonie) możliwość ustawień czy ma to
    > być odtwarzacz, ładowanie lub przesył plików. Na dodatek nie wiem czy
    > właczyłeś sobie debugowanie, jak poleca program MyPhoneExplorer.

    Strasznie upierdliwy ten telefon. Częściowo już sobie poradziłem. Po
    podłaczeniu do USB trzeba szybko łapać górną belkę i ustawić na pzesył
    plików. Na PC z W7 mam dostęp. Ovczywiście po wcześniejszych poszukiwaniach
    opcji programistycznych i debugowania USB, Natomiast XP woła drivera,
    którego nie mogę dopasować. W sieci masa śmiecia, ale nic póki co nie
    działa.

    No i nie mam internetu. Poustawiałem te wszystkie VPN-y, APN-y itd, ale mam
    błąd resolvera. Wstępnie podejrzewam, że trzeba monitowac u operatora.
    Zobaczymy.