  • 1. Data: 2018-08-10 21:55:11
    Temat: Virgin Mobile
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do
    dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-08-10 23:57:35
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-10 o 21:55, Animka pisze:
    > Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do
    > dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

    U mnie sieć działa i nic na telefon nie przyszło.

  • 3. Data: 2018-08-11 02:04:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-10 o 23:57, Trybun pisze:

    > U mnie sieć działa i nic na telefon nie przyszło.

    Ty masz na abonament?

    Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i
    potem, rano dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę
    razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie
    zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-08-11 08:39:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-11 o 02:04, Animka pisze:

> [...]
    > parę razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego
    > nie zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.

    Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten
    abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie
    jest taką prostą sprawą.

  • 5. Data: 2018-08-11 12:10:20
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-11 o 08:39, Trybun pisze:
    > Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten
    > abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie
    > jest taką prostą sprawą.

    Mam na kartę. Mogę nie zapłacić i wziąc sobie co innego.
    Dawniej zawsze było tylko na abonament, ale jakieś 2 lata już tylko karta.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-08-11 16:29:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2018 02:04:51 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    > razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie
    > zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.

    A jakie ustawienia w tych sms ?
    Kto byl nadawca ?

    Moze sobie wlasnie wirusa zainstalowalas ?

    J.

  • 7. Data: 2018-08-11 19:30:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-11 o 16:29, J.F. pisze:

    > A jakie ustawienia w tych sms ?
    > Kto byl nadawca ?

    Nie wiem. Instalowałam jeszcze śpiąc. Po zainstalowaniu sms-y zniknęły.

    > Moze sobie wlasnie wirusa zainstalowalas ?

    Zadzwoniłam do Virgin. Powiedziano mi, że były 2 platformy. Stara i
    nowa. Numery, które były na starej przenoszono do nowej i dlatego nie
    wszyscy te powiadomienia i konfiguracje otrzymali. To że sms-y
    konfiguracyjne były po 5 (chyba) na każdy rozmnożone to mogła być wina
    systemu i mam sie tym nie przejmować, wirusów nie ma.

    Dawno już nie przegladałam ustawień sms-ów, mms-ów i internetu i ni
    diabła nie wiem gdzie jak to w telefonie mam, bo nie mogę znaleźć.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-08-11 21:08:40
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
> [...]

    3 urządzenia i zero wiadomości od VM

    > Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten
    > abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie
    > jest taką prostą sprawą.

    VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy
    okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba
    tylko pakietem danych.
    Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2018-08-11 21:15:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:

> [...]
    > tylko pakietem danych.
    > Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

    Masz 2 czy 3 telefony, czy przekładasz karty w jednym telefonie?

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-08-13 14:55:03
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj
    > i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?
    >
    > --
    > animka

    Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie
    wysyłanie SMS-ów.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.