  • 31. Data: 2015-04-22 18:09:54
    Temat: Re: To się coniovalino zmartwi
    Od: <8...@2...180954.invalid> (Tom N)

    p...@g...com w
    <news:dbeb29b0-631a-4b89-86a4-f2a95d461b27@googlegro
    ups.com>:

> [...]
    predkosc, a za tablica stali ...
    > a tablice to z jakiej odleglosci widzisz ? 1 metra ? zolta tablica miejscowosci to
    50 km/h

    Jaka żółta?

    > u nas capneli cwaniaczka co uzywal karty niepelnosprawnego tylko bez wlasciciela
    wiec beknal na 800 pln

    Gdzie u was? W jakim innym kraju oprócz PL obowiązuje waluta PLN?

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2015-04-22 21:53:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 16:57:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W Polsce wszystkie są prawicowe

    W Polsce prawie wszystkie są socjalistyczne...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 33. Data: 2015-04-23 08:10:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-22 o 21:53, MadMan pisze:
    > W Polsce prawie wszystkie są socjalistyczne...
    Dokładnie. Nawet te co się przed klerem czołgają. Od jakiegoś czasu nie
    jest to już żaden wyznacznik prawicowości.

    Maciek

  • 34. Data: 2015-04-23 09:30:25
    Od: p...@g...com

    --Zdarza sie ze i z jednego (jak stoi za krzakami) a zdarza sie ze wcale (bo np. stoi
    błędnie po lewej stronie drogi - podawałem kiedys zdjecia z google takiego miejsca)

    wtedy klepie sie baranow pismami az przestawia ... palowanie sie z durnymi/leniwymi
    urzednikami to nie jest tylko polska domena biurokracja jest wszedzie taka sama czyli
    trzeba obrzydzic im zycie az pekna ...

    PS jestes pewnien ze nie ma jakiegos wyjatku od tej reguly ? cos mi sie wydaje ze
    widzialem cos takiego w okolicach Schmölln (A11/A20) ale Street View tam nie siega

  • 35. Data: 2015-04-23 09:46:03
    Od: p...@g...com

    --Jaka żółta?

    zolta jest w DE

    --Gdzie u was? W jakim innym kraju oprócz PL obowiązuje waluta PLN?

    http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201504
    21/SZCZECIN/150429941

    ps swoja droga niepotrzebnie z nimi rozmawial, gdyby oddalil sie milczaco pewnie w
    koncu by zglodnieli i odpuscili sobie zasadzke :-)

    P.

  • 36. Data: 2015-04-23 16:09:27
    Od: <3...@4...160927.invalid> (Tom N)

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > zolta jest w DE
    > http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201504
    21/SZCZECIN/150429941

    Po pierwsze, czy mógłbyś używać normalny znaków cytowania?

    Po drugie jak się ma żółta tablica z DE do Szczecina i ogólnie do PL?

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2015-04-23 17:18:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Dokładnie.

    Nic nie dokładnie, tylko bzdura.
    Nie tylko okradanie obywateli przez państwo decyduje czy coś jest prawicowe
    czy lewicowe, a raczej głównie nie to.
    Światopogląd również, a może nawet bardziej.

    A socjalizm to jest, ale nie u nas, a np. w Szwecji.
    U nas to jest krwiożerczy kapitalizm, gdzie słabsi giną.
    Taki prawdziwy socjał, to w dupie mają wszystkie partie, od prawa do centra
    (innych nie ma, przynajmniej nie przy władzy).
    Czyli żadni z nich socjaliści.
    To tylko public relation, żeby gawiedź dała się nabrać i głosowała na
    dobrych wujków przy następnych wyborach do koryta.

  • 38. Data: 2015-04-23 18:11:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > wtedy klepie sie baranow pismami az przestawia ...

    Co z tego, jak juz nie masz prawka?

  • 39. Data: 2015-04-23 22:09:40
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 22.04.2015 o 15:14, p...@g...com pisze:
    > u nas capneli cwaniaczka co uzywal karty niepelnosprawnego tylko bez wlasciciela
    wiec beknal na 800 pln

    - Panie majster, ruskie w kosmos polecieli!
    - Wszystkie?
    - Nie, jeden!
    - To co mi głowę zawracasz...

    --
    Alf/red/

  • 40. Data: 2015-04-23 22:41:56
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-04-21 19:04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A na tych szerokich arteriach stolicy predkosc podniesiona, czy tez 50
    > obowiazuje ?

    Na Puławskiej nawet obniżona znakami do 50, żeby po nocy nikomu nie
    przyszło do głowy pędzić 60-tką...