  • Data: 2012-11-24 15:26:36
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-24, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Tyle tylko, że 10-letnia komórka jest wygodniejsza do tego, do czego
    > telefon jest przeznaczony, tzn. do dzwonienia i rozmawiania. I pewnie o

    Oczywiście. Podstawową funkcją dzisiejszych smartphone'ów nie jest
    wykonywanie połaczeń telefonicznych.
    I to nie jest wymysł producentów. To użytkownicy coraz mniej rozmawiają.

    > to chodziło przedpiścy. Ja w sumie jestem zadowolony ze smartfona, ale
    > gdybym miał robotę wymagająca częstego wiszenia na telefonie to nie
    > chciałbym mieć do tego nsmartfona. A przynajmniej nie takiego
    > tradycyjnego ~5 calowego naleśnika z ekranem dotykowym.

    Do naprawdę częstego wiszenia na telefonie wymyślono headsety,
    zestawy głośnomówiące itp. Jeśli podstawową funkcją w pracy jest
    rozmawianie przez telefon, to komórka jest pomysłem męczącym
    i niewygodnym (każda).

    pozdrawiam,
    PK