  • Data: 2012-12-07 22:36:37
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-07, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Ekhm, w jakich sytuacjach to potrzebne? Pytam serio. Nigdy nie odczulem
    > potrzezby na srodku ulicy logowac sie do banku, choc mam rachunki w 3
    > bankach.

    Ja mam w jednym (da się), a z bankowości przez komórkę korzystam zawsze
    poza domem - choćby po to, żeby nie logować się na cudzym sprzęcie. Czy
    taki argument Cię przekonuje?

    Jak często? Różnie. Czasem nie wchodzę na konto przez tydzień, a czasem
    10 razy w ciągu dnia (głównie przez konto maklerskie podpięte do
    bankowego).

    > Maila mozna sprawdzic na wiekszoscio telefonow, nie musza byc smartfonami.
    > Wideo-rozmowa to ...na sile wymyslona funkcjonalnosc, ktora w praktyce jest
    > bezuzyteczna.

    Proponuję spytać o zdanie osoby głuchonieme, które po prostu "rzuciły
    się" na smartphoney, gdy tylko pojawiła się możliwość wideorozmów.

    Poza tym wideokonferencje to już pewien standard w dużych firmach i
    pewnie większość osób, które z nich korzystają, przyzna, że są bardzo
    wygodne i ułatwiają dogadanie się. Problemy technologiczne wciąż
    istnieją, ale będzie coraz lepiej.

    > Twoj smartfon mierzy tez tetno? A po co Ci w praktyce ta informacja?

    Abstrahując od sensu programów treningowych, których nie rozumiem,
    to akurat pomiar tętna jest bardzo przydatny i ważny w zaawansowanym
    treningu. Przy czym nie twierdzę, że nie da się bez tego uprawiać
    sportu. W końcu kiedyś dało się żyć nawet bez Internetu.

    > Wow, a u mnie w miescie rozklady sa na przystankach, dasz wiare? :-)

    U mnie też, ale czasem zrywają. A czasem jedzie się gdzieś dalej i
    trzeba to lepiej zaplanować. A czasem już jesteś w innym autobusie
    i po prostu chcesz sprawdzić, czy zdążysz na przesiadkę. Rozkłady
    pod ręką (niekoniecznie w komórce, a smartphone w ogóle nic tu nie
    dodaje) są akurat niezwykle wygodne.

    pozdrawiam,
    PK