    From: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Toczenie
    Date: Wed, 8 Dec 2010 22:31:00 +0100

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d8b5cdde-89d8-48d3-8c97-69aa2a1ee5b6@w17g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On Dec 7, 5:59 pm, "Krzysztof Tabaczy ski" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisa w wiadomo
    > cinews:idlpbd$9em$1@mx1.internetia.pl...

    > Mo e faktycznie taniej.
    > Musz tylko znale tak firm w Polsce...

    Żywicę zalać do formy to pewnie sam dasz radę, tylko trzeba ją gdzieś
    kupić i formę skądś wziąć. Powiedz co to ma być i co ma robić, może
    parę pomysłów się znajdzie. Wbrew pozorom, szkło jest całkiem
    sensownie obrabialne...

    Wielkie dzięki, ale już znalazłem prawie gotowca.
    Co prawda jest jeszcze dość pokraczny, ale po poprawkach
    będzie można wytrzymać. Chodziło mi o małą, ale bardzo
    mocno świecącą lampkę dopasowaną do wystroju pokoju.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.