  • 1. Data: 2010-12-05 20:56:58
    Temat: Toczenie
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Kto mi wytoczy trzy elementy z przezroczystego
    tworzywa sztucznego?

    Może być plexi, akryl, poliwęglan lub coś podobnego.
    Wymiary elementów około 120 x 150 mm. Nie mam
    materiału. O cenę nie będę się zbyt energicznie targował. :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2010-12-06 02:50:00
    Temat: Re: Toczenie
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Cze&#182;&#230;!
    >
    > Kto mi wytoczy trzy elementy z przezroczystego
    > tworzywa sztucznego?
    >
    > Mo&#191;e by&#230; plexi, akryl, poliw&#234;glan lub co&#182; podobnego.
    > Wymiary elementów oko&#179;o 120 x 150 mm. Nie mam
    > materia&#179;u. O cen&#234; nie b&#234;d&#234; si&#234; zbyt energicznie
    targowa&#179;. :-)

    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Mogę Ci wytoczyć. Metr pręta fi 130 z Plexiglasu GL kosztuje 6521 zl + vat 22%.
    Oczywiście w mniejszych ilościach niż jeden dwu metrowy pręt nie sprzedają.
    Pytać czy sprowadzą? Dojdzie jeszcze parę groszy za sprowadzenie. Wypolerujesz
    sobie sam czy z polerowaniem żeby było przezroczyste?

  • 3. Data: 2010-12-07 16:57:10
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wypolerujesz
    > sobie sam czy z polerowaniem żeby było przezroczyste?

    A nie taniej będzie zamówić gdzieś odlew u tych co się trudnią tymi
    przezroczystymi ozdobami z zatapianymi detalami w środku ?

    Gejzero

  • 4. Data: 2010-12-07 17:59:06
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A nie taniej będzie zamówić gdzieś odlew u tych co się trudnią tymi
    > przezroczystymi ozdobami z zatapianymi detalami w środku ?

    Może faktycznie taniej.
    Muszę tylko znaleźć taką firmę w Polsce...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2010-12-08 09:12:40
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Dec 7, 5:59 pm, "Krzysztof Tabaczy ski" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisa w wiadomo
    cinews:idlpbd$9em$1@mx1.internetia.pl...

    > Mo e faktycznie taniej.
    > Musz tylko znale tak firm w Polsce...

    Żywicę zalać do formy to pewnie sam dasz radę, tylko trzeba ją gdzieś
    kupić i formę skądś wziąć. Powiedz co to ma być i co ma robić, może
    parę pomysłów się znajdzie. Wbrew pozorom, szkło jest całkiem
    sensownie obrabialne...
    Konrad

  • 6. Data: 2010-12-08 21:31:00
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    kupić i formę skądś wziąć. Powiedz co to ma być i co ma robić, może
    parę pomysłów się znajdzie. Wbrew pozorom, szkło jest całkiem

    Wielkie dzięki, ale już znalazłem prawie gotowca.
    Co prawda jest jeszcze dość pokraczny, ale po poprawkach
    będzie można wytrzymać. Chodziło mi o małą, ale bardzo
    mocno świecącą lampkę dopasowaną do wystroju pokoju.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 7. Data: 2010-12-09 09:35:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w
    > Mogę Ci wytoczyć. Metr pręta fi 130 z Plexiglasu GL kosztuje
    > 6521 zl + vat 22%.

    Swoja droga to strasznie drogie te tworzywa. Jesli dobrze licze to
    wychodzi jakiej 250zl/kg.
    Nawet jesli ta cena jest mocno zawyzona, to i tak drogie.

    J.

  • 8. Data: 2010-12-09 10:03:47
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Dec 9, 9:35 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisa w

    > Swoja droga to strasznie drogie te tworzywa. Jesli dobrze licze to
    > wychodzi jakiej 250zl/kg.
    > Nawet jesli ta cena jest mocno zawyzona, to i tak drogie.

    Surowy granulat w worku kosztuje gdzieś 5 euro za kilogram. A kto da
    radę wyliczyć ilu kogutków żyje z marży zanim to urośnie do tych
    250PLN?
    Konrad

  • 9. Data: 2010-12-09 23:04:53
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Surowy granulat w worku kosztuje gdzie&#182; 5 euro za kilogram. A kto da
    > rad&#234; wyliczy&#230; ilu kogutków &#191;yje z mar&#191;y zanim to uro&#182;nie
    do tych
    > 250PLN?
    > Konrad
    To zacznij robić takie prety. Pierwszego klienta na pół metra masz. Zamiast
    pyszczyc znajdz sobie ceny w internecie. Do preta fi 100 są. Jak znajdziesz
    taniej niż 3000 za metr to daj znać.

  • 10. Data: 2010-12-10 07:16:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Dec 9, 11:04 pm, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    > To zacznij robi takie prety. Pierwszego klienta na p metra masz. Zamiast
    > pyszczyc znajdz sobie ceny w internecie. Do preta fi 100 s . Jak znajdziesz
    > taniej ni 3000 za metr to daj zna .

    Często masz takie stany lękowe? Mi to wisi czym Ty się zajmujesz, a Ty
    moją obojętność odbierasz jako groźny atak. Zalecam szklankę wody.
    Konrad