  • 1. Data: 2012-03-08 14:04:30
    Temat: Toruń - Warszawa
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    Jak najlepiej jechać z Torunia do Wawy?

    ...czy przez Włocławek, Płock drogą 62 i potem do Płońska
    ..czy może przez Lipno i Sierpc drogą nr 10?

    Dziękuję!

  • 2. Data: 2012-03-08 14:09:50
    Temat: Re: Toruń - Warszawa
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-08 14:04, ZEN pisze:
    > Jak najlepiej jechać z Torunia do Wawy?
    >
    > ...czy przez Włocławek, Płock drogą 62 i potem do Płońska
    > ..czy może przez Lipno i Sierpc drogą nr 10?
    >
    > Dziękuję!

    Jedź normalnie 10. Zero problemów. Dopiero od Łomianek zaczyna się
    korkować, choć nie o każdej porze. Ale ostatnio kilka razy wjeżdżałem do
    Wawy po godzinie 8, więc od Łomianek stałem. Przed godziną 7 nie było
    problemów. Później nie próbowałem...

  • 3. Data: 2012-03-08 14:13:08
    Od: ZEN <g...@w...pl>

> [...]
    > korkować, choć nie o każdej porze. Ale ostatnio kilka razy wjeżdżałem do
    > Wawy po godzinie 8, więc od Łomianek stałem. Przed godziną 7 nie było

    Dzięki!
    Od Lomianek zwykle się korkuje :)
    Dopytuję, bo pierwszy raz będę jechał A1 z 3Citi do Torunia zamiast
    normalnie 7-ką, która jest rozkopana niemiłosiernie....

  • 4. Data: 2012-03-08 14:48:15
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Dopytuję, bo pierwszy raz będę jechał A1 z 3Citi do Torunia zamiast
    normalnie 7-ką, która jest rozkopana niemiłosiernie....

    A kto to jest 3Citi?

  • 5. Data: 2012-03-08 15:04:38
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    On 8 Mar, 14:48, "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote:
    > Dopytuję, bo pierwszy raz będę jechał A1 z 3Citi do Torunia zamiast
    > normalnie 7-ką, która jest rozkopana niemiłosiernie....
    >
    > A kto to jest 3Citi?

    ... i pewnie myślisz, że będę jechał Audi A1 :)

  • 6. Data: 2012-03-08 15:16:11
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    ... i pewnie myślisz, że będę jechał Audi A1 :)

    Pewnie myslę, że bedziesz jechal pierwszy raz w zyciu i to w foteliku albo
    na podstawce. ;-)

  • 7. Data: 2012-03-08 15:19:37
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    On 8 Mar, 15:16, "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote:
    > ... i pewnie myślisz, że będę jechał Audi A1 :)
    >
    > Pewnie myslę, że bedziesz jechal pierwszy raz w zyciu i to w foteliku albo
    > na podstawce. ;-)

    ... w klatce... jestem kotem.

  • 8. Data: 2012-03-08 15:38:11
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "ZEN" <g...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 8 Mar, 15:16, "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote:
    > ... i pewnie myślisz, że będę jechał Audi A1 :)
    >
    > Pewnie myslę, że bedziesz jechal pierwszy raz w zyciu i to w foteliku albo
    > na podstawce. ;-)

    ... w klatce... jestem kotem.

    Ok - super. To co jest "3City"?

  • 9. Data: 2012-03-08 16:57:53
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote in message

    > Ok - super. To co jest "3City"?
    Moze jeszcze zapytasz, co to jest DC? :-P

    --
    Axel

  • 10. Data: 2012-03-08 17:46:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-08 16:57, Axel pisze:

    > "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote in message

    > Moze jeszcze zapytasz, co to jest DC? :-P

    Albo o drogę hamowania na śniegu z 60 przy wyłączonych ABS'ach? O frigo
    nie wspominam.

    A.