  • 1. Data: 2012-03-07 20:50:43
    Temat: matiz wahacze - można wymienić bez kanału?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Zostałem poproszony o wymianę wahaczy w matizie. powiedzcie mi proszę
    czy konieczny jest kanał (mam dostęp, ale kanał jest mały) i czy są
    potrzebne specjalistyczne narzędzia? jakiś nietypowi ściągacz?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2012-03-07 23:29:38
    Temat: Re: matiz wahacze - można wymienić bez kanału?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-07 19:50:43 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

> [...]
    > czy konieczny jest kanał (mam dostęp, ale kanał jest mały) i czy są
    > potrzebne specjalistyczne narzędzia? jakiś nietypowi ściągacz?

    Podobno potrzebny jest czas...
    <http://daewooforum.pl/temat5851.html>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-03-08 10:16:22
    Od: INEAD <a...@g...pl>

    > Podobno potrzebny jest czas...

    i palnik. Ten drugi bardziej...

  • 4. Data: 2012-03-08 22:35:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-08 09:16:22 +0000, INEAD <a...@g...pl> said:

    > i palnik. Ten drugi bardziej...

    Tak wynika z innych relacji, które później znalazłem - dziękuję, że
    zwrociłeś na to uwagę - trzeba mi było o palniku wspomnieć!
    --
    Bydlę