    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 Jul 2016 02:23:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Trasa Katowice -> Ustronie Morskie
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 00:01:20 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:
    > Witam,
    >
    > Chciałbym Was zapytać o najsensowniejszą trasę z Katowic do Ustronia Morskiego.
    >
    > Opcje jakie mi podaje nawigacja i mapy google to:
    > 1. Katowice, Łódź, Toruń, Grudziądz, Świecie, Chojnice, Koszalin, Ustronie Morskie

    IMHO najsensowniejsze rozwiązanie. Jechałem ostatnio nieco podobnie (przez
    Bydgoszcz). Jedzie sie ok. Niektóre fotoradary są poowijane folią :) nie ma rozkopów
    po drodze na 11-tce).

    > 2. Katowice, Łódź, Toruń, Gdynia, Słupsk, Koszalin, Ustronie Morskie

    UUUU, kilometrów nabijesz, za autostrade zaplacisz, na bramkach można postać.

    > 3. Katowice, Wrocław, Legnica, Lubin, Nowa Sól, Szczecin, Nowogard, Kołobrzeg,
    Ustronie Morskie

    Taka sobie droga.

    > Trasą nr 2 już jechałem. Zastanawiam się czy jazda na przełaj nr 1 (Świecie,
    Chojnice itd.) się opłaca (w sensie czasu i bezpieczeństwa). No a nr 3 nie znam w
    ogóle, w jakim stanie jest S3?

    Jedź albo 1 albo 2.
    Bo od czestochowy aż do grudziądza masz autostrade. I jedziesz szybko, sprawnie i
    przewidywalnie.

    W ostatnim roku tylko raz na tym odcinku stałem bo był wypadek. A jeżdzę często.
    Łódź ominiesz obwodnicą. Czy pojedziesz w dzień czy w nocy to w sumie czas przejazdu
    jest podobny. I jedziesz jak lubisz (szybko/wolno). I masz mozliwość ewentualnie
    skompensować jakieś opóźnienie, na tych 300km miedzy cz-wa a toruniem/grudziądzem
    można nawet 1h z czasu przejazdu urwać między jazdą 100 a 140km/h.

    Ja bym jechał czwa-torun-bydgoszcz-chojnice-koszalin.
    Trasa czysta i relatywnie szybka.
    Miedzy toruniem a bydgoszczą jedzie sie sprawnie (jeden fotoradar w solcu).
    Bydgoszcz omija sie obwodnicą.
    Potem standard - jazda przez wsie. Ale w alternatywach jest podobnie.

    Oszczędzasz pare pln na autostradzie i czekanie na bramkach.